איך מקדמי אתרים מביאים את האתרים שלהם לתוצאות הראשונות בגוגל

תוכן איכותי הוא הנהג מספר 1 בדירוג מנועי החיפוש ואין תחליף לתוכן מעולה. כשאתה מפרסם תוכן באתר שלך, יש לך יותר דפים למילות מפתח שונות בראש תוצאות החיפוש של גוגל. תוכן איכותי שנוצר עבור המשתמשים המיועדים שלך מגדיל את תנועת הדפים ומשפר את הסמכות והרלוונטיות של הדפים שלך.

Sitemaps ורשימות דפים יוצרים קישורים לדפים חשובים אחרים באתר שלך

ומאפשרים לעכבישים לחיפוש למצוא דפים בעלי רלוונטיות רבה יותר לשאילתת החיפוש. זה מגדיל את הסיכויים שהאתר שלך יימצא, מה שמגדיל את דירוג הדפים שלהם. לעמודים קל יותר למצוא עכבישים והמשתמשים יכולים להגיע אליהם מהר יותר בפחות קליקים.
עבור פרטים נוספים בתחום של קידום אורגני ואיך מקדמי אתרים מביאים את האתרים שלהם לתוצאות הראשונות בגוגל כדאי לבקר באתר heroranks.com

כאשר האתר שלך מקבל את פני המחפשים בראש תוצאות החיפוש של גוגל

אתה מקבל מבול של תנועה ונראות רבה. בהתחשב בכך שיותר מ -40% מהתנועה האורגנית הגיעה ממכשירים ניידים בשנת 2015, אין זה מפתיע שאתרים עם ממשקים ניידים מופיעים באופן בולט בחיפוש בגוגל.

הנוהג ליישר את האתר שלך לגורמי דירוג מנועי החיפוש נקרא אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

קידום אתרים הוא דרך להשיג דירוג בעמוד הראשון ולייצר הכנסות לאתר שלך. האתרים שלך נמדדים על ידי גורמי דירוג, ועל ידי מכה בתחרות, אתה קרוב יותר להיות בראש ה- SERP.

החלק O באופטימיזציה של SEO

הוא שאנשים שכותבים ומוסיפים תוכן מכניסים את התוכן לדפים שלהם מנחשים את התוכן באתר שלהם, כך שמנועי החיפוש יוכלו להבין מה הם רואים, אילו משתמשים מגיעים דרך לחפש כמו ומה הם רואים. אינך יכול לאפשר למנועי חיפוש לבצע אופטימיזציה של כל האתר שלך, רק את הדפים הבודדים באתר שלך.

מדובר בלוודא כי לוחית הכותרת ותיאור המטא אינפורמטיבי ובאורך הנכון

ולהצביע על קישורים פנימיים לדפים שאתה גאה בהם. תשומת לב לאינדיקטורים החשובים למיקום טוב יותר של חיפוש בגוגל היא המפתח ל- SEO 2020. בהתחשב ברמת התחרות הגבוהה של ימינו, חיוני להשיג תוצאות חיפוש גבוהות ככל האפשר ולפתח אסטרטגיית SEO יעילה.

הכללת מילות מפתח בכתובת האתר שלך עוזרת לגוגל לזהות את הדף שלך

לוח הכותרת מודיע למשתמשים ולמנועי החיפוש על נושא הדף המסוים. אם המסמך שלך מופיע בתוצאות החיפוש, תוכן העמוד של תג הכותרת מופיע כשורה הראשונה של תוצאות החיפוש, כך שאם אינך מכיר את החלקים השונים של תוצאות החיפוש של גוגל, עליך להסתכל בתוצאות החיפוש של האנטומיה עבור וידאו 17.

דף התוצאות של מנוע החיפוש עצמו מספק את המידע שהאדם זקוק לו למספר חיפושים שאנשים לוחצים על דף אינטרנט

מתיבת התשובות למדור "שאל אנשים" ועד לתוצאות מקומיות המציגות פרטי קשר, מפות, דירוגים, דירוגים ותיאורים, דפי תוצאות במנועי החיפוש של גוגל מאפשרים לצרכנים ללמוד, להשוות ולהתחבר לעסק שלך על ידי לחיצה על התוצאות שלך.

כשאתה מופיע בדף הראשון של גוגל זה אומר שגוגל מזהה שאתה מקור מידע מהימן שהצרכנים סומכים עליו ושגוגל סומכת עליו על חברות

אם אתה מושך מבקרים מכל רחבי העולם והם מגיעים לאתר שלך, גוגל תגיד להם שיש לך את המשאבים להשיג מחשבי אפל, אבל אם אתה סתם חקלאי שמוכר תפוחים, זה לא תנועה איכותית.

אתרים שקיימים זמן רב ישלטו בדירוג העמודים העליון של מילות המפתח הפופולריות ביותר בענף. רשות הדומיינים בדירוג העליון תפוצץ אתרים חדשים מהמים.

נכון שהמחפשים מקבלים יותר ויותר מידע מתוצאות החיפוש העשירות בקטעים וקטעי תכונה. זה יהיה חכם לנסות כמה עמודים עשירים בתכונות, במיוחד בהתחשב בכך שגוגל הפכה למנוע התשובות בעולם.

גוגל מדברת על מילות מפתח נפוצות ובמחקר שלנו על למעלה ממיליארד עמודים מצאנו מתאם חיובי ברור בין קישורים נכנסים לתנועה אורגנית

כלול את מילות המפתח שלך בבדיקת SERP החינמית של Ahrefs כדי לראות כמה דומיינים מקושרים לאתרים המדורגים בראש. אם אתה חושב שבנית מספיק קישורים נכנסים באיכות גבוהה בכדי להגיע למקום הראשון, אך גם להגיע לשם, אולי כדאי כדאי. להוסיף כמה קישורים פנימיים.

מכיוון שגוגל רוצה לתת למשתמשים שלה את התוצאות הטובות ביותר האפשריות

הם דוחפים דפים עם מחויבות חזקה לדפי התוצאות של מנועי החיפוש. הטענה שלהם היא שככל שמשתמשים יבזבזו זמן רב יותר בדף, ככל שהם יבזבזו שם זמן רב יותר והם ימצאו אותו שימושי. דירוג זה תואם לתנועה אורגנית, מה שמגדיל את החזר ה- ROI הכולל של אסטרטגיית ה- SEO שלך.

בניגוד לתוצאות אורגניות, גוגל מזהה את הרלוונטיים ביותר פתרונות בעלי ערך לשאילתת משתמשים. בעלי אתרים מציעים להופיע בחלק העליון או התחתון של הדף עבור מונחי חיפוש מסוימים על ידי תשלום עבור קליקים על קישורי אתרים.

מכיוון שגוגל מצאה שהפתרונות הרלוונטיים והערכיים ביותר עבור משתמש חשבון שאילתה עבור הרוב של תוצאות חיפוש

נבחן כיצד גוגל מחשבת ובוחרת את העמוד הראשון של תוצאות החיפוש. ישנם מיליוני אתרים זמינים לשאילתת חיפוש מסוימת, וגוגל נותנת להם עדיפות לפי סדר הרלוונטיות והערך לחיפושים ספציפיים.

רק 6 אחוזים מהמחקר הופיעו מכל צדדי המחקר בעשרת התוצאות המובילות במנועי החיפוש עבור מילת מפתח אחת לפחות בתוך שנה

התקרב לשישה אחוזים הראשונים של האתרים ורובם הגיעו לעשירייה הראשונה בתוך 2-6 חודשים. כפי שאתה יכול לראות, להגיע לעשרת ה- SERP המובילים בפחות משנה דורש הרבה עבודה קשה, מיומנות ומזל.

דילוג לתוכן