ניהול חנויות אמאזון

צמצם את חווית הדפוס שלך עבור לקוחות מאושרים יותר ומכירות רבות יותר (Skuvault). לא משנה מה הקשר שלך עם אמזון, Logiwa יכולה לתמוך בצרכי ההגשמה והניהול שלך. יתרון נוסף של השקעה בשירותי ניהול החנויות של אמזון הוא בכך שהיא יכולה לעזור באסטרטגיות השיווק הדיגיטליות האחרות שלך.

לדוגמה

אסטרטגיית המדיה החברתית שלך ואסטרטגיית שיווק תוכן שלך מחנות אמזון שלך יכולות להועיל. עם ניהול חשבונות אמזון סטור שלנו, אנו בוחרים מוצרים שנבחרו ביד לקידום חנות אמזון שלך ומשתמשים ביישומונים דינמיים למילוי אוטומטי של מודעת המוצר שלך. החל מפרטי פרופיל הספק הבסיסיים כגון לוגו, מידע עסקי, פרטי חשבון בנק, פרטי כרטיסי אשראי ומדיניות החזר וכלה בניהול רשימות המוצרים שלך, הזמנות לקוחות ועסקאות, אנו יכולים לעשות הכל כחלק משירות הניהול של אמזון Storefront.

אמזון מציעה למוכרים שפע של הזדמנויות כפלטפורמת המסחר האלקטרוני הגדולה בעולם

ומספקת שפע של הזדמנויות לפתח ולפתח עסק משגשג. Amazon Vendor Central מאפשרת ליצרנים וקמעונאים לנהל את הזמנות לקוחותיהם, לעקוב אחר מידע מוצרים, מחירים ומלאי ולגשת ל- Amazon Retail Analytics.

כדי לפתוח חנות אמזון, עליך להיות בעל סימן מסחרי רשום פעיל שהוגש ואושר על ידי אמזון. אפשרות נוספת לחנות אמזון זמינה לבעלי מותגים, סוכנויות ומוכרים שנרשמים לתוכנית רישום המותגים של אמזון (ABR) כדי למכור את המוצרים שלהם באמזון. לסימנים מסחריים רשומים יש גישה לכלים שיווקיים ומדיה חברתית של אמזון שאינם זמינים לסימנים מסחריים לא רשומים.
כדי לשמוע עוד מידע בתחום של ניהול חנויות אמאזון יש לבקר ב- fillva.com

החנות מאפשרת לכם ליצור יעדים ממותגים משלכם באמזון בחינם

זה מאפשר למותג ליצור חווית קנייה מחויבת ועשירה ולהגביר את המעורבות. מותג יכול לשפר את חוויית הלקוח שלו ולשפר את המדדים הקשורים לעסקים שלו כגון תנועה, מכירה וזמן פריסה.

חנות אמזון נועדה לספק ללקוחות חווית קניות וירטואלית סוחפת ועשירה

מערך החנות המקוונת של אמזון משכפל אולם תצוגה בזמן אמת, מרשים את הלקוחות ומשפר את הזדמנויות הרכישה. המוצרים הרשומים בחנות אמזון שלך שונים מחשבונות הספק הרגילים של אמזון.

יש לנו מומחי IT

מתכנתים PHP, קופירייטרים מסחר אלקטרוני, עורכים, מומחי SEO, צוותי הזנת נתונים ומומחי תמיכה במשרד האחורי. כמומחים בניהול חנויות אמזון, אנו מעבדים את מרבית הזנות המוצר ללא דיחוי או פגמים. אנו מציידים צוותים להעלות רישומים חדשים ולעדכן את פרטי המוצר לפי הצורך.

גוראי נתונים של אמזון מאפשרים לך להציג רשימות מוצרים אמזוניות יעילות

יצירתיות, יעילות ומותאמות שמגיעות למיליוני המונים פוטנציאליים. לקוחותינו מספקים למנהלי פרויקטים ייעודיים את המידע העדכני ביותר לעדכון, תחזוקה וקידום חנות אמזון הנוכחית.

קבל את הצוות החדש של אמזון WebFXs של מעצבים עטורי פרסים

כדי ליצור חלונות ראווה של אמזון לעסק שלך. RecentureSoftRecentureSoft הוא צוות מומחים ומומחים של אמזון המוקדש לפיתוח וניהול של חנות אמזון שלך. אנו עוזרים לך בניתוחים של אמזון, רשימות מוצרים חדשות, ניהול מלאי וחידוש אוטומטי.

WebFX תקים את חנות אמזון שלך להצלחה על ידי פיתוח עיצוב המספק את חוויית המשתמש הטובה ביותר ומציג את המותג והמוצרים שלך

ברגע שחברה הקימה נוכחות באמזון, הצוות שלנו בודק ומייעל את החנות שלך כדי להגביר את המכירות והמודעות למותג. זה יכול לכלול מספר שינויים, החל מעיצוב מחדש של חלון הראווה ועד לעדכונים על מראה מוצרי התצוגה שלך.

אמזון הבינה כבר מההתחלה שאחד האתגרים הגדולים ביותר בסחר אלקטרוני

הוא שצרכנים רוצים לשים את ידם על המוצרים שלהם כמו בחנויות לבנים. ההצלחה של אמזון התמקדה בהרחבה ובשביעות רצון הלקוחות. מכיוון שאמזון מחזיקה באחת ממערכות ההגשמה המתוחכמות בעולם, הגיוני שחברות אחרות ישלמו כדי להשתמש בה.

אמזון מאחסנת את רוב הדברים שאמזון מוכרת בפלטפורמה שלה

כמו גם דברים שחברות אחרות מוכרות בפלטפורמה. לקמעונאים רבים, פיזיים וגם מקוונים, יש חדרים אחוריים משלהם עבור המוצרים, החנויות והמחסנים העיקריים שהם מחכירים או שוכרים. על מנת למלא הזמנות, חברות הובלה חיצוניות שולחות סחורות מחברת הלקוחות למסחר הקמעונאי.

הלקוח הראשון שלי חקר וידע שהוא לא יכול למכור באמזון כי המוצרים שלו כבר היו בפלטפורמת אמזון

אז פניתי אליו עם הצעה לרשום את מוצריו באמזון, לנהל את מכירותיו דרך ערוץ אמזון ולקבל אחוז ממכירותיו תמורת תשלום חודשי. זה היה סיכון נמוך מאוד עבורו כיזם והוא הסכים לתנאים והצעתי לו הצעה שהוא פשוט לא יכול היה לסרב לה.

דילוג לתוכן