איך בונים אתרים בוורדפרס

יצירת אתר אולי נראית מפחידה אם אתה לא טיפוסי, אבל תאמין לי כשאני אומר שהזמנים השתנו. פתיחת אתר יכולה להיות מחשבה איומה, במיוחד אם אינך צריך להיות טכנאי. עם מדריך זה אני אגיד לך כיצד לבנות אתר וורדפרס תוך 60 דקות.

במדריך זה בוורדפרס אסקור כיצד לבנות אתר וורדפרס מאפס למתחילים. החדשות הטובות הן שהקמת אתר וורדפרס שמתארח בעצמו היא פשוטה.

זה ייתן לך הבנה בסיסית כיצד פועל פיתוח אתרים וכיצד ליצור אתר באמצעות WordPress

כמו כן תלמד כיצד ללמוד את כל מה שאתה צריך לדעת על וורדפרס על ידי הקמת אתר וורדפרס. עקומת הלמידה להפעלת מערך אתרי וורדפרס המתארחים בעצמה היא פשוטה, לכן קרא את המדריך הזה כדי לנסות זאת בעצמך.

הדרך הקלה ביותר להגדיר עם WordPress

היא לפתוח חשבון אירוח ולעצב אתר WordPress. כדי להתחיל, בצע התקנת WordPress, בחר את תוכנית האירוח המתאימה לדומיין שלך, בחר את נושא הפרימיום שלך ותוכל להתחיל להתאים את האתר שלך לצרכים שלך. טוב שיהיה אתר כי אפשר ליצור אתר ולמצוא מישהו שיארח אותו בחינם.

אם תבחר בתכנית זו

GoDaddy מנהל את חשבון אירוח הוורדפרס כך, למשל, וורדפרס מותקן עבורך באופן אוטומטי. בעזרת אשף הפעלה מהירה, ערכות נושא שהוכנו מראש, עדכוני תוכנה מרכזיים, גיבויים יומיים ותמיכה 24/7, וורדפרס המארחת את אתר הוורדפרס הראשון שלך היא קלה ליצירה. Bluehost היא ספקית אירוח מומלצת נוספת, והם מציעים למשתמשי WPBeginner דומיין חינם ו -60 $ למארח אם תחליט ליצור את האתר שלך עם השירות שלהם.

אתה יכול גם להשתמש ב- WordPress כדי להפוך את האתר שלך לרשת חברתית. יש לנו מדריך צעד אחר צעד כיצד ליצור אתר לפייסבוק באמצעות WordPress.
על מנת לראות עוד מידע על איך בונים אתרים בוורדפרס נא לגשת לאתר topeak.co.il

אתה יכול להשתמש באחד מתוספי הפורום בוורדפרס כדי ליצור אתר עם תכונות פורום דיון. התכונות של האתר שלך מגיעות מהנושאים והתוספים של WordPress שאתה מתקין. אתר WordPress מורכב ממה שמכונה ערכות נושא של WordPress או תוספי WordPress.

וורדפרס

היא פלטפורמת בניית אתרים פופולרית המשמשת 39% מכלל אתרי האינטרנט. כדי לבנות אתר מתפקד, אתה צריך שם דומיין מאובטח, כתובת אינטרנט וחשבון אירוח אתרים. הקמת אתר וורדפרס היא תהליך פשוט בלחיצה אחת עם שירות אירוח האתרים שלך.

כשתסיים מדריך זה

יהיה לך אתר מתפקד עם שם תחום מותאם אישית הנגיש לאחרים. נלמד כיצד לעבוד עם דומיינים, להתקין וורדפרס, לנהל תוכן, להשתמש בתוספים וערכות נושא נהדרות, לגבות את האתר שלנו ולגרום לתוכן שלנו לזרוח. זה ייקח אותך ממתחיל מוחלט למוסמך מספיק כדי ליצור אתר איכותי ומקצועי בפחות זמן ממה שחשבתם אפשרי.

החלק היחיד שאתה צריך להתמקד בו הוא שם הדומיין, כי זה השם אליו מתייחסים המשתמשים באתר שלך. בחירת שם דומיין יכולה להיות קשה, אז שקול טיפים מובילים אלה לתחומים, כולל הזנה קצרה וקלה.

אם אתה יוצר אתר אישי כגון בלוג או קורות חיים

כדאי לך לשקול להשתמש בשם שלך כשם דומיין. זה יעזור לך לבנות מותג אישי, ושם הדומיין שלך סביר יותר להופיע בתוצאות חיפוש אם מישהו יחליט לחפש את שמך. אם יש לך מותג שמורכב ממילים באנגלית אמיתית כמו נעלי וינטג ', שם תחום יכול להשתלט עליו.

אתה יכול לקנות שמות דומיינים מהמון מקומות שונים אבל GoDaddy ו- Namecheap הן שתי האפשרויות המשתלמות ביותר

עדיף לרכוש שם דומיין ואחסון משלך כך שתהיה לך בעלות מלאה על האתר שלך. אתה יכול גם ליצור אתר ב- eBay או להשתמש במכירה פומבית בתוספת עבור WordPress.

יש חברות אירוח אתרים שנותנות דומיין בחינם אם תחליט לפתוח אתר איתן

אתה יכול לגלות איזה אתר מציע את הדברים האלה אם אתה מוצא ספק טוב. לאחר ששם הדומיין ומארח האינטרנט שלך מוכנים לשימוש, עליך לבחור ולהתקין פלטפורמת בניית אתרים מבוססת CMS.

אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ומצויד באלפי עיצוב ותוספות בחינם כדי שהאתר שלך ייראה מקצועי וייחודי.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים כשבוחרים נושא טוב ולומדים כיצד לעצב אתר

גם אם אינך מעצב אתרים. החלק החשוב ביותר בבניית אתר וורדפרס הוא התוכן, אך כדאי לשים לב היטב לנושא שלך. הנושא שלך משפיע על הצגת האתר שלך ועל הרושם הכללי שהוא מעניק למבקרים שלך.

הדבר הנהדר בוורדפרס הוא שהוא עובד עם נושאים הניתנים להחלפה הנקראים נושאים. כפי שציינתי קודם, נושאי וורדפרס הם קופסת חבילות עיצוב המגדירות את מראה האתר שלך.

אם אתה יוצר אתר ב- 100% מאפס בוורדפרס

אינך זקוק לנושא תפריט כמו הסטיה או יוצר עמודי וורדפרס כמו אלמנטור כדי להוסיף אותו. נניח ובנית מחדש את האתר שלך מאפס (ואני נמצא במחנה ההוא), התחל ביצירת שם לתפריט החדש שלך, בחר בו והצג כותרת יפה וברורה (אם אתה רוצה שהמיקום העיקרי בנושא שלך יהיה להיות שם שונה מהכותרת, פריט התפריט צריך להיות בחלק העליון של הכותרת). באופן זה, תוכלו לבצע אופטימיזציה לאתר הוורדפרס שלכם כך שתמנעו מהטעינה של הדפים שלכם מהר יותר מאשר אצן אולימפי באורך של 100 מטר (אם לאתר שלכם לוקח 9.58 שניות לטעון, הילד שלנו לוקח יותר זמן לבקר מכם).

בהתחשב בכך שיש מעל 18 מיליון אתרים

זה יכול להיות קצת קשה להישאר מקוריים, אבל זה שווה את זה. ספקי אירוח אתרים אמינים, ידידותיים למתחילים, זולים, נותנים לך שם דומיין בחינם ולקחת אותו ממי שיצר אתרי אינטרנט רבים עבור לקוחותיו בתחילת דרכו. אנחנו אוהבים דברים בחינם, ואתה יכול לרשום את הדומיין שלך בחינם בלי שתצטרך להירשם לשירות אירוח אתרים.

דילוג לתוכן