איך פותחים חנות אמזון

מדריך זה מלמד אותך כיצד ליצור חלון ראווה משלך אמזון ולהגדיל את המכירות שלך. פוסט זה מראה לך בדיוק כיצד להקים חנות אמזון, להקים את אמזון מילוי (FBA) שלך ולתת עצות לגבי מכירה באמזון.

אם אינך מוכן להשקיע באתר משלך, עליך להקים חלון ראווה של אמזון בהקדם האפשרי. הקמת חלון ראווה של אמזון תהיה מהירה, קלה וחינמית, כך שאם זה בשבילכם, יש להגדיר אותה מיד.

כדי להפעיל את עסק ה- FBA שלך, עליך ליצור חשבון ספק של אמזון, וכדי לפתוח את חנות אמזון שלך, אתה יכול לפתוח חשבון ספק כעסק או אדם פרטי. לאחר שהקמתם חשבון ספקים של אמזון, השלב הבא הוא הגשת בקשה לרישום הסימנים המסחריים של אמזון. אם רשמת בהצלחה את המותג או המותגים שלך באמזון, אתה זכאי כעת לחנות אמזון.

עם זאת

לאחר שמילאת את החנות שלך בסחורה, עליך להעלות את המוצרים שלך לחשבון הספק שלך באמזון. עקוב אחר הקישור של חנות Shopify לחשבון ההגשמה שלך על ידי אמזון, או שתוכל להשתמש ב- Amazon Associates או SiteStripe כדי ליצור קישורי Amazon Affiliate ישירות מדף המוצר שלך. הדרך הקלה ביותר לייצר שותפים של אמזון משמאל היא דף סרגל הרצועות שמופיע כשאתה נכנס לחלונית AmazonAffiliate. בקיצור, גם אם אתה הבעלים של אתר משלך, עליך תמיד להפנות את הקונים של אמזון לדף החנות שלך באמזון. כשאתה בונה חנות מסחר אלקטרוני שמוכרת מוצרי אמזון במיוחד, כמעט כל אתר חייב להיות בעל שם דומיין ואחסון אתרים. כך נראית חנויות אמזון עבור מוכרים שאינם הבעלים של המותג. לאחר שהמותג שלך נרשם, תוכל לנווט לדף ניהול חנויות כדי להגדיר את חנות אמזון הראשונה שלך. לאחר שנרשמתם, תוכלו להקים את החנות על שם הדומיין שלכם, אירוח אתרים ופלטפורמת מסחר אלקטרוני משלכם.

עם זאת

כל מי שרוצה לפתוח חנות של אמזון, חייב להירשם במרשם הסימנים המסחריים של אמזון, המחייב את המועמדים להחזיק בסימן מסחרי על סמך התמונה. לפני שתתחיל להשתמש ב- Amazon Store Builder, עליך להגיש ולקבל אישור מאמזון לסימן מסחרי רשום או פעיל. לאחר שהסימן המסחרי שלך רשום, תוכל להגדיר את חנות אמזון שלך בשם הדומיין שלך, אירוח אתרים ופלטפורמת מסחר אלקטרוני. מוכרים המעוניינים לפתוח חנות של אמזון חייבים להירשם לרישום סימני מסחר של אמזון, המסייעים לך להגן על הסימנים המסחריים שלך ומספקים גישה לכלים ולדוחות בחינם. צור חשבון ספק מקצועי והירשם ופתח את חנות אמזון שלך בדף ניהול חנויות ב- Amazon.com.

פעל לפי הוראות אלה אם כבר אושרת על ידי רישום סימני המסחר של אמזון והיה לך ניסיון טוב עם אמזון חנות בונה ורישום סימני מסחר של אמזון. קשר את המוצרים המפורטים שלך כדי להראות ללקוחות שלך מה עוד אתה לובש ועל מה המותג שלך.

תוכל לרשום את זהותך האישית ואת הכישורים העסקיים שלך באתר הרשמי של אמזון

זה מאפשר לך ליצור קישור מיוחד שניתן להשתמש בו כדי לעקוב אחר השיווק והמבצעים שלך בדף Analytics Store של אמזון. לפני שתוכל להתחיל ליצור את נותנת החסות שלך, עליך לרשום את הסימן המסחרי באמצעות רישום הסימן המסחרי של אמזון. תג המקור של אמזון מאפשר לך ליצור דפי מוצרים וקטלוגים עבור חנויות אמזון שלך בשלוש רמות.

לאחר שהגדרת את חשבון הספק של אמזון

אנו ממליצים בחום למוכרים לבדוק את הקטלוגים המיועדים שלהם באמזון כדי לראות אם אמזון קמעונאית כבר מוכרת את הפריט. לאמזון יש כלי המסייע למוכרים בזיהוי מלאי מיושן, בעוד שמוכרים ללא אמזון צריכים לפקח על מלאייהם כדי לגלות מה צריך לקדם למכירות מהירות יותר. הדרך הקלה ביותר להוסיף מוצר לאמזון היא להשתמש בתכונה הוסף מוצר בחשבון המוכר המרכזי של אמזון. אתה יכול למצוא את ה- ASIN שלך באמצעות תיבת החיפוש בדף הבית של אמזון ובמאפיין הוסף מוצר בתכונה שלך הוסף מוצר.

צור רשימת מוצרים וספר לאמזון כמה מלאי יש לך והאם תוכל להתחיל למכור באמזון

היה מוכן להגדיר את חשבון המוכר של אמזון ואת חשבון המוכר של אמזון עבור המוצר שאתה מתחיל למכור. לאחר שנרשמתם לחשבון ספק מקצועי, תוכלו ליצור רשומות מוצר בחשבון המקצועי שלכם. לא רק שאתה זכאי לקמעונאות של אמזון, אתה גם תתחיל למכור באמזון ברגע שתאושר לחשבון מוכר של אמזון! לאחר שתסיים לבנות את חנות אמזון שלך, תוכל להירשם על ידי לחיצה על כפתור הגש לפרסום. מסיבה כלשהי, אמזון אינה מקצה אוטומטית את דף אמזון חנות החדש שלך שנוצר לראש רשימת המוצרים למכירה באמזון.

יצירת חלון ראווה של אמזון אינה דורשת כישורים טכניים

ואמזון מציעה תבניות אטרקטיביות רבות המאפשרות לך לעצב במהירות חנות מרובת עמודים בתוך דקות. היופי של חנויות אמזון הוא שאתה יכול ליצור בקלות אתר נאה שמציג את המוצרים עם תמונות, טקסט ווידאו. מכיוון שחלון הראווה של אמזון פועל כאתר מיני אמזון, כדאי לבצע את אותם הצעדים להפעלת אתר מסחר אלקטרוני משלך, כדי להפוך את האתר שלך לאטרקטיבי ומרתק יותר וידידותי למשתמש.

דילוג לתוכן