קידום ממומן בגוגל בדרך הנכונה

קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail (GSP) מאפשרים למפרסמים למקד למשתמשים באמצעות שילוב של מודעות טקסט ותמונות במיוחד עבור חשבונות Gmail שלהם. נותני החסות נמצאים בגרסת בטא כבר כמה חודשים, מה שמאפשר למפרסמים להפעיל מודעות בהודעות Gmail של המשתמשים. קידום החסות של Gmail (GSP), שפורסם כגרסת בטא, זמין כעת לכל המפרסמים ב- Google AdWords.

מיקוד גיאוגרפי מסייע לחברות

למצוא ולאפשר להם לסייג קליקים לפי מיקום. Google Ads הם יקרים – יעילים מכיוון שאתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך. בכך שהוא מאפשר למפרסמים למקד את המודעות שלהם לקהל היעד שלהם, פרסום YouTube נותן לך מידה של התאמה אישית שמאפשרת לך להתאים אישית את המודעות שלך יותר ממודעות שמיועדות לרשת החיפוש.

לסיכום

מודעות Gmail הן דרך נהדרת למשוך לקוחות ואף לגרום להם לעבור לגור בעסק שלך עם מבצעים נהדרים. קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail פועלים בצורה הטובה ביותר כאשר אתה מתייחס אליהם כאל שילוב של שיווק מודעות ודואר אלקטרוני. כדי להגיע למבקרים בדף נחיתה של אתר באמצעות Gmail, אתה זקוק לשני קליקים על מודעה בלבד, כך שקצב הקליקים יכול להראות הרבה יותר גבוה ממה שהוא באמת.

מצד שני

מודעות Gmail נותנות לך את היכולת לעשות שיווק בדוא"ל עם רשימת מנויים שאתה באמת צריך. באמצעות רשת המדיה של גוגל (GDN) תוכלו להשתמש במודעות Gmail (הידועות רשמית כקידומי מכירות ממומנים ב- Gmail) כדרך למפרסמים להגיע לקהל הפוטנציאלי שלהם. בניגוד למודעות מסורתיות, מודעות קידום מכירות בחסות Gmail נראות כמו הודעות דוא"ל, ולא מודעות באנר, כך שתוכל להגיע לקהל יעד הן במחשבים שולחניים והן במכשירים ניידים. ברשת המודעות של גוגל, עליך לתת חסות לדוא"ל שלך באמצעות Gmail ולהריץ אותו דרך רשת המודעות של גוגל.

על ידי שילוב Google Ads ב- CRM שלך

אתה יכול לעקוב אחר אילו קמפיינים של מודעות עובדים עבור קהל היעד שלך, כך שתוכל להמשיך לשווק עבורם כל עוד ההצעות שלך רלוונטיות. מודעות Gmail יכולות גם ליצור לידים באיכות גבוהה באתר שלך, במיוחד אם הם רלוונטיים לקהל היעד.

אם אתה מתקשה לבצע את ההוראות

בקר בסמינר המקוון שלנו ב- YouTube בקידומים ממומנים ב- Gmail. אם אתה חושב שהמותג שלך יכול להפיק תועלת מהתמקדות במוצרים או אביזרים שקשורים למוצר שלך, שילובים הקשורים לשירותים או מוצרים אחרים שקשורים למותג, למידע נוסף על אופן התחלנו להשתמש בקמפיינים של חסות ב- Gmail. ספר לנו בתגובות כאן אם יש לך שאלות או הצעות לחסויות של גוגל או טיפים לשיווק בתשלום.

כדי להפוך את הקידומים הממומנים ב- Gmail ליעילים יותר, עליכם לגשת אליהם כמו לכל קמפיין פרסומי אחר. Google Ads היא פלטפורמת פרסום של תשלום לקליק, כלומר אתה משלם רק כשמישהו לוחץ על המודעה שלך. כאשר מפרסם מפעיל קידום ממומן ב- Gmail, הוא או היא מחויבים כאשר המשתמש פותח את המודעה, ולא כאשר הוא או היא לוחצים על האתר. הפרסום ביוטיוב שאתה עושה עם מודעות Google הוא הצגת תוכן וידאו כדי שתוכל למקסם את טווח ההגעה שלך.

אם אתה מבצע קמפיין פעיל למען נדל"ן

גוגל תתייחס למלון שלך כאל מלון על ידי הצגת המשתמש רשימה של מלונות בעיר, במדינה, במחוז ובמצב המלונות. תוכל גם ליצור קבוצת יעד שיווקית מבוססת חשבון או רשימת מיקוד מחדש כדי ליצור קובצי cookie שמגיעים עם יעדים מותאמים אישית עבור מיקום המודעה שלך.

בדומה למודעות AdWords בתשלום אחרות

עליך לסמן את הקישורים במודעות הדואר האלקטרוני שלך ב- GSP, כך שתוכל להשתמש בהן עם כל תוכנית ניתוח בה אתה משתמש. כל שעליך לעשות הוא ליצור ערך ב- Google Business, להפעיל תוספי מיקום ולחבר אותו ל- Google Ads שלך (או בעבר לחשבון AdWords שלך).

אם אתה רוצה עזרה בשילוב מאמצי הפרסום של החברה שלך

אנא צרו קשר עם צוות התמיכה של Google Ads. אם ברצונך להגדיל את תקציב המודעות שלך ב- Google או לפתח קמפיין, אנו יכולים לעזור לך בשירותי ניהול PPC עבור Google AdWords ו- Google Apps, וגם אם אתה מחפש עזרה בבניית תקציב המודעות שלך ב- Google ופיתוח קמפיינים. על מנת שמסע הפרסום שלך בנכסים יופעל ב- GoogleAds, עליו להיות מופעל על ידי Google כחלק מתהליך רישום ההיתרים.

אם עדיין לא ניסית קידומי מכירות ממומנים ב- Gmail

כנראה שאתה לא יודע הרבה על זה, אך הנה כמה מהאסטרטגיות המוצלחות לשיפור הביצועים שסוכנות PPC שלך יכולה ליישם. ישנן מספר גישות שתוכל לנקוט כדי להפיק את המרב ממסעות החסות שלך ב- Gmail. אם התוצאות שברצונך להשיג נמצאות בתודעה של קטגוריית רכישה ספציפית, אז זו הדרך הטובה ביותר להגדיל את תוצאות השיווק שלך.
למידע על קידום ממומן בגוגל בדרך הנכונה וקידום ממומן בגוגל מומלץ לגשת לאתר topeak.co.il

מבצעים ממומנים ב- Gmail הם סוגים מיוחדים של מודעות ברשת המודעות המאוחסנות בתיבת הדואר הנכנס של לקוח פוטנציאלי ב- Gmail

אחת מהן נמצאת בכרטיסייה "קידומי מכירות", שאמורה להכיל את כל המודעות הממומנות על ידי Gmail, ואחרת נמצאת תחת "מודעות" בכרטיסייה מודעות.
לעוד פרטים נוספים בנושא של בניית אתרים וקידום ממומן בגוגל בדרך הנכונה מומלץ לבדוק ב- topeak.co.il

סוכנות ה- PPC WebFX מפתחת ומנהלת מסעות פרסום בתשלום בפלטפורמות כגון Google Ads ו- Microsoft Advertising. הסמכות ללקוחות ניתנות, כמו גם רשימה של שיטות העבודה המומלצות של גוגל למבצעים ממומנים בגוגל.

דילוג לתוכן