משקה ג\'ל אלוורה

לג'ל אלוורה יש השפעה מרגיעה ומסייע לטיפול בהרפס באברי המין, אלון רעל, קיסוס ארסי ותגובות עור לקרינה. יש אנשים המשתמשים באלוורה כדי להפחית את הסימפטומים של נזק לרקמות הנגרמים על ידי מחלת ריפלוקס במערכת העיכול, המכונה גם GERD.

אלוורה יכולה גם לעזור לאנשים עם IBS (תסמונת המעי המגרה) ומחלות מעי דלקתיות אחרות. למניעת כיב פפטי במיץ אלוורה יכולות להיות יתרונות נוספים לעיכול, כגון הפחתת שכיחות כיב פפטי ושיפור העיכול, על פי מחקר שנערך בשנת 2014.

מיץ אלוורה

יחד עם טוניקות צמחיות רבות אחרות, משמש גם כתרופה מרכזית לבעיות הורמונליות, לבלב, טחול והפרעות קשורות. בנוסף ליתרונות הבריאותיים ולתכונותיו של מיץ אלוורה לחיזוק חסינות הגוף, צוות מיצי אמלה, טולסי וגילוי הוא התבשיל האידיאלי למאבק בעונות המשתנות. ניתן לערבב כמויות שוות של מיץ אלוורה עם צבעוני (אמלה), דומדמניות הודיות, גלידה, עלי לב גילוי, מיץ ירח 40-60 מ"ל מיץ קרלה (דלעת מרה) או 20 מ"ל מהמיץ עם כוס מים.

כדי לקצור את היתרונות הבריאותיים של מיץ אלוורה, מומלץ לשתות 1 עד 8 אונקיות ביום. ניתן להכין את המיץ מעלי אלוורה טריים או להשתמש בג'לים שקונים בחנות. כאמור לעיל, המיץ של הילד שלי מטריידר ג'וס הוא הזן הטהור ביותר, אך ניתן להשיג גם בחנויות טבע אחרות. לשתייה בצורת מיץ יש מספר יתרונות בריאותיים אחרים. המיץ עשיר בויטמינים, מינרלים ובתרכובת הנקראת אנתרקינון, אשר משלשל וממריץ את המעי הגס.

הפקת מיץ בבית היגיינית וחסכונית

ולעולם איננו שותים מיץ ממסעדות, בתי קפה או ברים מיץ. שמנו לב שאלוורה נשאר שאריות ממזונות שלמים, ולכן החלטנו לנסות מיץ אלוורה ומי אלוורה בכוחות עצמנו. זה עוזר לשתות חצי כוס מיץ אלוורה לפני השינה ובבוקר להקלה.

צמחי אלוורה מייצרים שני חומרים הנפוצים במוצרי בריאות: ג'לים שקופים ולטקס צהוב. העלים ממולאים בג'לים בעלי יתרונות בריאותיים רבים. כמו רבים אחרים, ישנם זנים בריאים יותר של מיץ אלוורה בחנויות.

אנשים משתמשים בג'לים שקופים, קרמים ומשחות לטיפול בכוויות ומצבי עור כמו פסוריאזיס ואקנה. למרות שג'ל אלוורה מיועד לשימוש מקומי, חלק מהיצרנים מוכרים גם ג'לים בכבישה קרה לשימוש בעל פה.

יש אנשים ששומרים על צמחי אלוורה במטבח כמעין ערכת עזרה ראשונה חיה

מיץ אלוורה מיוצר על ידי ריסוק או טחינה של כל העלה של הצמח אלוורה, ואחריו צעדים שונים לטיהור וסינון הנוזל. בשל טעמו המתון והנסבל, ניתן לערבב אותו בשייקים ובשייקים.

שתו הרבה נוזלים לאורך כל היום

כדי להישאר לחים ומיץ אלוורה הוא אלטרנטיבה דלת קלוריות למשקאות ממותקים ומיצי פירות. ויטמינים הנמצאים במזונות כמו תפוזים, פלפלים ירוקים, ברוקולי, אשכולית ומיץ עגבניות מועשרים במיץ אלוורה שהוא מקור מצוין. מיץ אלוורה הוא נוזל טעים וסמיך העשוי מעיסת כל העלה של צמח אלוורה. מחקרים מראים כי שימוש יומיומי בג'ל אלוורה עד שמונה שבועות יכול לסייע בהפחתת תסמיני הדלקת המשפיעים על פנים הפה. לטקס אלוורה יכול לשמש כחומר משלשל, אך יכול גם לגרום להתכווצויות בבטן ושלשולים. לא ברור אם יישום לטקס אלוורה יעיל נגד עצירות.

ברמן ממהר לציין כי אין מחקר מדעי התומך בטענות כי מיץ אלוורה תומך ב- IBS

בעיכול, בבריאות העור והשיער, בתפקוד החיסוני או בכל יתרונות אחרים שטוענים על ידי המשתמשים. המשיכה של אלוורה היא כמובן כוח הריפוי שלה, אך לא כל מוצר הוא טהור כפי שרוצים להאמין.

עיקר המחקר סביב היתרונות של מיץ אלוורה מתמקד ביישומים הנוכחיים. למרות שקיים שפע של מחקרים רפואיים המראים את היתרונות של אלוורה בשריפת עור האדם, המושבעים עדיין מדגישים את מעמדה כמשקה בריאות.
למידע נוסף בנושא של משקה ג\ ומשקה ג\'ל אלוורה נא לגלוש לאתר artmedicalcenter.co.il

אלוורה הפכה לתעשייה של מיליארדי דולרים ומחקרים נוספים מצביעים על היתרונות הבריאותיים של הצמחים

מיץ אלוורה מסחרי מיוצר על ידי ריסוק או טחינה של כל העלים, כולל תכולת הלטקס. בשל טעמו המר והשפעתו המשלשלת, לטקס מוסר במהלך העיבוד ומשמש כחומר הפשטה.

הכבד מתפקד טוב יותר כשהגוף מוזן והולח. כשאתה אוכל בבוקר, הבטן שלך ריקה בשלב כלשהו של היום כדי להגביר את העיכול, אז זה הדבר הראשון שאתה צריך לצרוך. הם צורכים תזונה בריאה מלאה בויטמינים כדי לשמור על לחותכם לאורך כל היום.

אקנה, קלקול קבה וצרבת הן בעיות שכיחות, אך הן לאו דווקא הקלות ביותר לפתרון. הצרבת הקלה הידועה גם בשם חומצה מחודשת, צרבת היא מצב כואב בו חומצה עוזבת את הקיבה והוושט.

לדברי ד"ר מקאפרי, מיץ הוא הצורה המועדפת של אלוורה לצריכה דרך הפה. עם זאת, הוא מזהיר מפני שימוש במיץ אלוורה בגלל השפעתו המשלשלת, מכיוון שמינונים גבוהים של שימוש עלולים להוביל לחוסר איזון אלקטרוליטי.

דילוג לתוכן