חנות וירטואלית מוכרת

למרות שהשפעות הסגירה עדיין מורגשות, קניות וירטואליות מסייעות לקמעונאים לבנים ומרגמות להמיר יותר לקוחות מקוונים לתנועה רגלית בחנות. ככל שהלקוחות מנצלים את ההפעלות המקוונות, עובדי החנויות יכולים להרחיב את מבחר המוצרים שלהם, להשתמש בחנויות פיזיות להשלמת רכישות, ולעזור לשמור על קמעונאות לבנים ופחות בריאות. עם קהל לקוחות קניות וירטואלי, עובדי App Store הופכים את עצמם לנותני שירות עם כפפות לבנות המסוגלים לשתף לקוחות בחנות ולהרוויח עמלות ממכירות בכל הערוצים.

עם פתרונות כמו Coi מותגים יכולים ליצור חווית חנות וירטואלית אישית המאפשרת ללקוחות ליצור קשר עם עובדי החנות. באמצעות אתר מותג, קונים מקוונים יכולים לקיים אינטראקציה עם שותפים עסקיים בחנות הקרובה באמצעות צ'אט, טקסט או וידאו.
למידע מורחב על חנות וירטואלית מוכרת כדאי לבדוק כאן: coi.co.il

קניות וירטואליות מגשרות על הפער בין החנות המקוונת לחוויית הקנייה על ידי חיבור אנשים לקניות מקוונות זה קצת אתגר טכני, מכיוון שרוב הקונים חייבים לחבור לדפדפן אינטרנט כדי לקנות באינטרנט, אך האינטראקציה החברתית הנוספת של חוויית הקמעונאות יוצרת את מה שחסרה לרוב חוויות החנות הווירטואליות. במילים פשוטות, קניות וירטואליות מגשרות על הפער בין מקוון לחנות על ידי יצירת הקשר האנושי של מסחר אלקטרוני.

הקמת חנות וירטואלית בעזרת מערכת Coi

תצורות שונות של חנויות וירטואליות סייעו למספר חברות לענות על שאלות בסיסיות לגבי קווי המוצרים שלהן והתנהגות הצרכנים שלהן הקמת המוצרים בחנות וירטואלית מאפשרת ליצור בקלות ובזול צילומים למכירה קמעונאית בחנות הווירטואלית, בנוסף לביצוע מחקרים ומחקרים. טכנולוגיית החנויות הווירטואליות מסייעת לצרכנים, יצרני אריזה וקמעונאים לקבל החלטות עסקיות יומיומיות מבלי לשנות מוצרים בחנות.

מחקרים מוקדמים בנושא VR ערכו ניסויים כדי לראות כיצד VR יכול להיות יעיל לקמעונאות ושיווק המבוסס על יצירת חנויות וירטואליות עם גרפיקה המדמה הזדמנויות קניות בפועל. חוקרים ניצלו את היצירה של חנויות קמעונאיות במערכת Coi, פלטפורמה המאפשרת למותגים ליצור עולמות וירטואליים משלהם באמצעות אווטרים ומיקומים שנוצרו בתלת-ממד. לדוגמה, המחברים ביקשו מהמשיבים לבקר בחנויות המותגים אדידס ו- IBM, שתיהן נוצרו ב- Second Life.

כאשר אתה מחליט להוסיף אפליקציה לחנות או לאתר שלך, אינך צריך להתמקד בלקוח. זה ידוע שנאמנות למותג חורגת מעבר לטקטיקות השיווק בחנויות ומשחקת תפקיד בקניות צרכניות.

Virtual Clienteling מאפשר לך להציע ללקוחות את אותה חוויה אישית שהם היו מצפים להם בחנות חוויות קניה וירטואליות יכולות לשכפל יותר מסתם נתוני סורק בחנות, ומאפשרות לקמעונאים ויצרנים לאסוף תוצאות רכישה כדי להבין טוב יותר את החלטות הצרכן. זה מאפשר לצרכני בדיקה בסביבה וירטואלית ליצור אינטראקציה עם סחורה בחנות באופן הדומה להתנהגות החנות בפועל.

למה דווקא Coi כשרוצים לבנות חנויות וירטואליות

המידע הגיאומטרי והצילומי הדרוש לבניית עסק וירטואלי אינו זמין בסביבות קמעונאיות כגון מסעדות מזון מהיר קניונים וסוכנויות רכב. הרכבת אוזניות VR מאפשרת לצרכנים לקבל מבט של 360 מעלות על חנות ולחוות את האווירה שלה באמצעות אתר אינטרנט שאינו מעביר את הסביבה של חנות פיזית.

כדי להבין מה מייחד את חנות הפלחים לייחוד, בואו להשוות בין חנות וירטואלית מוכרת לבנים לבין חנות מקוונת ידועה. כאשר נבנית חנות וירטואלית, היא מסייעת למנהלים להבין כיצד יגיבו הצרכנים לשינויים בהיצע המוצרים והשיווק ומקיפה גם אמיתית וגם בדיה. מצד שני, אמזון התנסתה בחנויות לבנים, כולל רכישת חותמות מזון כמו Whole Foods, אך היא בעיקר קמעונאית מקוונת ידועה.

דוגמה אחת היא ביקור בשוק קוסט פלוס העולמי או World Joy, חנות וירטואלית שמופיעה כהרחבה מקוונת של 243 חנויות רשת הייבוא המתמחות. חנות השמחה העולמית, שפתוחה השנה במהלך החגים, מאפשרת ללקוחות לקנות בממשק זום ופאן שעובד במחשבים אישיים ובמכשירים ניידים.

החברה עובדת גם עם דיור כדי להשיק בפברואר גרסה וירטואלית של חנות המותג המפואר בשדרות השאנז אליזה בפריז. חנות הכלבו היוקרתית שנגחאי K11 בסין השיקה חנות וירטואלית ומיני-תכנית WeChat המאפשרת למשתמשים לסייר בקניון ולרכוש ב -46 מותגים וחנויות שונות. "חנות VR" היא אפליקציה סוחפת המאפשרת ללקוחות לבקר בחנות המשקפיים בפועל Magrabi ולראות את מוצריה.

חנות וירטואלית לעסק מסחר אלקטרוני

למשל, ניהול מותגים ייחודי, חומרים באיכות גבוהה ואסטרטגיית שיווק נכונה יכולים לאפשר לחברה לגבות מחיר פרימיום על מוצריה. Incontext הוא כלי תוכנה המאפשר לחברות להציג נתוני נקודת מכירה בפועל בסביבת חנויות וירטואלית, כך שהמשווקים והקמעונאים יוכלו לראות מה קורה על המדפים בזמן אמת, ומאפשר להם להתאים תוכניות מילוי מדפים, לייעל את הפלוגרמות טוב יותר ולהשיג יותר מכירת מוצרים יעילה המבוססת על הנתונים. בעוד החנויות של ראלף לורן יישארו פתוחות בארה"ב, החנויות הווירטואליות של החברה יציגו ללקוחות חדשים את חוויית הקמעונאות שלהן ברחבי העולם, על פי דיוויד לורן, מנהל החדשנות והמנהל הראשי שלה.

לא גרתי בחנות במשך חודשים אבל כשהייתי צריך מתנה לעבודה אחת מהסביבות הווירטואליות הראשונות לעלות לאפל עלתה שוק בשנות התשעים, אבל בשביל עולם השמחה שלי, חנות וירטואלית המתגלה כהרחבה מקוונת של 243 חנויות ברשתות המומחיות והייבוא בדקו את כל התיבות. בניגוד לחנות פיזית, לכל מותג בחנות הווירטואלית יש 100% הפצה של המלאי שלו ומציג תצורה של מדף, כמו גם מגוון הצגות מחיר, מבצעים וקופונים, כך שהקונים לא צריכים לצרוך או להשתמש בכל מוצר בקניות. טיול.

דילוג לתוכן