5 טיפים לשיפור חווית משתמש באתר

בעידן הנוכחי של עבודה בקצב מהיר, ריבוי משימות אינסופי וטעינה מהירה של העמודים, טעינת הדף במהירות יכולה לגרום למשתמשים להישאר או להישבר באתר שלך. מבלי לטעון דף, משתמשים נוטים יותר לוותר על כניסה לאתר שלך כדי לבחור דף מהיר יותר, כולל זה של המתחרים שלך. אפשרות נהדרת המיועדת לקידום האתרים המשתנה של גוגל היא לנסות לדחוף את המהלך לעיצוב אתרים רספונסיבי, ולתת לאתר את היכולת להכיל תכונות לכל גדלי המסך וסוגי המכשירים.

למעשה

הוכח כי 87% מהמשתמשים שמחכים לטעינה של דף יותר משתי שניות עוזבים את האתר שלך. בחנויות לבנים, חווית המשתמש משפיעה על הרושם הכללי שיש ללקוחות מהמותג שלך ומדוע הם רוצים לבקר בחנות שלך. יותר מ 88 אחוז מהצרכנים אומרים שהם חוו חוויה גרועה במובייל באתר, ו 30 אחוז לא חוזרים לדף לאחר חוויה גרועה.

חווית המשתמש קובעת אם תראה ירידה בשיעור העזיבה

בשיעור היציאה או בשיעור ההמרה. יותר ויותר חברות מעודדות, מנחות ותומכות במשתמשים שלהן להשתמש באתרים, במוצרים, באבות טיפוס וביישומים שלהם. בדיקות משתמשים מאפשרות לחברות כמו מיקרוסופט, פייסבוק וגוגל לשפר את חווית המשתמש שלהן לפתח מוצרים ושירותים טובים יותר ולהגדיל מכירות.

יועצי עיצוב מציינים כי שיפור חוויית המשתמש יכול להוביל לדירוג חיפוש טוב יותר

ליותר קשרים עסקיים ולהכנסות גבוהות יותר. בפוסט הבא, נעזור לך להתחיל על ידי דיון בחמישה צעדים חשובים שיכולים לעזור בשיפור האתר. הטיפים במאמר זה מכסים את השלבים הראשונים בתכנון אתר ומובילים אותך לאסטרטגיות מתקדמות יותר לשיפור חוויית המשתמש.

יצירת חוויית משתמש מעולה

היא תהליך מורכב, אבל זה שווה את זה. אם אתה מוטל בספק כיצד לשפר את השימושיות של הפרויקט הדיגיטלי או האתר שלך, שקול את הדברים הבאים: בין אם מכירות אתר המסחר האלקטרוני שלך נמוכות מהציפיות, ל- Google Analytics יש שיעור יציאה מדף כניסה גבוה או מספר מוגבר של מבקרים שלא יחזרו לעולם, ישנם כמה היבטים של שימושיות האתר שעליך לשפר.

השימושיות של האתר הופכת לחשובה יותר מדי יום בכל מה שקשור להצלחה האולטימטיבית של אתר

במאמר זה אנו נותנים כמה טיפים כיצד לשפר את חוויית המשתמש שתוכלו ליישם באתר שלכם בכדי לגרום ללקוחות שלכם להתאהב בו. כפי שכבר אמרנו, חווית משתמש היא תוכן מעוגל ומותאם לצרכי המשתמשים.

חוויית המשתמש באתר מתייחסת למכלול שיטות ותכונות עיצוב המקלות על המשתמשים לנווט באתר

ידידותיות למשתמש של אתר מתייחסת לקלות שבה המשתמשים יכולים לגלוש באתר. כצעד ראשון, השתמש בפלטפורמה כמו דציבל כדי להבין את המדדים של אתרי האינטרנט שלך.

אם המספרים נמוכים

פירוש הדבר שעליך ליישם עיצוב UX לאתר ולדפי השירות שלך. חובה ליישם עיצוב מושך ונייד באתר שלך. אתרים צריכים לפנות למבקרים בשלבים שונים של המשפך, וכוונת המשתמש צריכה להיות שליטה בניווט, בתצורות חיפוש מועילות ובתכנים שאנשים יכולים לצרוך בקלות.

הכללת שיטות עבודה מומלצות

כגון שימוש בגופנים מותאמים, כולל תפריטים ניידים וצמצום גדלי הטפסים, מבטיחים חוויה נהדרת עבור משתמשים ניידים. כדי לשפר את זמני טעינת הדפים, תוכלו גם לשלב שיטות עבודה מומלצות של UX כגון הטמעת קריאה לפעולה ייחודית, מניעת קישורים שבורים ושימוש בעיצובים ידידותיים לנייד. אם אתה מחפש דרכים קטנות וקלות לשיפור חוויית המשתמש באתר שלך, פשוט קרא את שבעת הטיפים שלנו.
לעוד פרטים נוספים בנושא של בניית חנות אינטרנטית ו5 טיפים לשיפור חווית משתמש באתר מומלץ לגשת לאתר web-it.co.il

אתה יכול לגלות מה המשתמשים שלך מנסים לעשות באתר שלך ולפתח ממנו פתרון

מבקרים באתר מצפים לתוצאות מהירות ואינם יכולים לחכות לטעינת האתר שלך, לכן עליך לוודא שהאתר שלך נטען במהירות. גוגל מציעה כלי חינמי בשם PageSpeed Tool לבדיקת המהירות שלך כדי שתוכל לבצע אופטימיזציה לאתר שלך.

יש טונות של אפליקציות

משחקים ואתרים נהדרים שמשקיעים מאמצים רבים בעיצוב חוויית המשתמש שלהם, החל מהגדרת המותג שלהם וכלה בעיצוב הוויזואלי של האתר שלהם ועד לאופן בו האפליקציה שלהם עובדת וכיצד חוויות מסוימות מתקשרות עם הגשה למשל בקשות תמיכה. על עיצוב האתר להיות קולח ואינטואיטיבי, כך שהמבקרים יוכלו למצוא את המידע הדרוש להם ללא תסכול, והוא אמור להצליח. אולם הבעיה בעיצוב אפליקציות ומשחקים היא שרבים אחרים אינם מתחשבים בחוויית המשתמש בשלב היצירה.

חווית משתמש מוצלחת

היא זו העונה על צרכיו של משתמש מסוים ויש לה תחושה מיוחדת לאופן השימוש בהם במוצר. מוצר עם חווית משתמש נהדרת (כמו אייפון) לא מיועד רק לשימוש ולצריכה, אלא יש לו את המוצר בראש לאורך כל הרכישה, הבעלות ופתרון הבעיות. מעצבי UX מתמקדים לא רק בפיתוח מוצר פונקציונלי, אלא גם בהיבטים אחרים של חוויית המשתמש כמו הנאה, יעילות וכיף.

עיצוב חוויית משתמש (UX)

הוא תהליך העיצוב המגביר את שביעות רצון המשתמשים מאפליקציות ואתרים על ידי שיפור חווית המשתמש, הנגישות והיעילות של אינטראקציות עם אתרים ואפליקציות. מבחינת חווית המשתמש, חיפוש, עיצוב ופיתוח של מוצרים דיגיטליים העונים על ציפיות המשתמשים ומעסיקים את המשתמשים. אנשי מקצוע בחוויית לקוח מחפשים פתרונות הממצבים את המותג שלהם כמוביל בתעשייה שלהם ומתחילים בעיצובים המדמיינים תהליכים, צרכים ותפיסות לקוחות.
למידע מורחב בנושא של חברה לשיפור חווית משתמש ו5 טיפים לשיפור חווית משתמש באתר כדאי לבקר ב- intox.co.il

כשמדובר בשימושיות עצמה

אני שם לב שאנשים רבים משתמשים במונחים ספציפיים כגון חווית משתמש (UX), חווית לקוח (CX) ושימושיות. מטרת עיצוב ה- UX היא להפוך את האתר או היישום שבניתם לקלים יותר לשימוש ולא מבלבלים את המשתמש. ככל שתמשיך לקרוא תגלה שהמערכת או האתר צריכים לספק חווית משתמש טובה יותר כדי להשיג חווית לקוח טובה יותר.

כפי שאתה יכול לראות

התמקדות באתרי האינטרנט שלך היא דרך עוצמתית להשיג לקוחות מאושרים יותר, לייצר יותר הכנסות ולבנות בסיס חזק של לקוחות נאמנים. חווית משתמש היא רק חלק ממה שסולל את הדרך לחוויית לקוח נהדרת, וחייב להיות מקיף. נשתמש בשלושת הגורמים המרכזיים המפורטים במאמר זה כדי להדגיש צעדים שיועילו למשתמשים שלך וגם לעסק שלך.

בכל עמוד חייבת להיות קריאה ברורה לפעולה וקל לשכוח זאת כשאתה מתמקד באלמנטים הגדולים של התמונה כגון מראה ותחושה של פריסת הדף.

דילוג לתוכן