קידום אתרים – טיפים למתחילים

בנוסף למילות מפתח, עליך להשתמש בכותרות ובכתוביות בתוכן שקל להבין את מנועי החיפוש, כדי לשפר את מיקומי החיפוש האורגניים שלך.

כשאתה כותב פוסט בבלוג

אתה רוצה לחקור את מילות המפתח שבהן אתה מדרג ולשים אותן בפוסט בבלוג שלך, כך שתוכל לכתוב דף עם SEO. לדוגמה, אם אתה משתמש ב- Google ככלי חיפוש, תוכל לחפש מילות מפתח ותכונות הקשורות למנועי חיפוש המופיעות בתחתית התוצאות כדי למצוא מילות מפתח דומות. זה דורש משימה מדויקת של מציאת עובדות למצוא מילות מפתח רלוונטיות לתוכן שלך ולאתר שלך בכלל.

אם אתה רוצה שאנשים ימצאו את האתר שלך וידרגו את התוכן שלך בתוצאות החיפוש

עליך למצוא מילות מפתח רלוונטיות שקובעות את כוונות החיפוש של משתמשים שמחפשים אותן ומשלבות אותן במטא-תגים ותוכן שלך. תוכן נהדר מבוסס על מילות מפתח ראשיות ומשניות וידיעה כיצד להשתמש בהן נכון יכולה להוביל את המחפשים לאתר שלך. כאשר אתה מחפש מילות מפתח פוטנציאליות ב- Google, כותב את התוכן שלך ומייעל את הדפים שלך, אתה קובע את כוונות החיפוש של התוצאות.

ייעל את התוכן שלך למילות מפתח הרלוונטיות לגרעין האתר שלך

התמקדו ביצירת מבנה חזק עם הרבה קישורים לדפים רלוונטיים. למד כיצד להתמקד ביצירת תוכן עבור מונחי חיפוש בזנב ארוך וטכניקות שיווק במדיה חברתית, לא רק מילות מפתח במדיה חברתית.

בחר נושא הרלוונטי לשירות שלך

כגון מאמר חדשות מבוסס מיקום. לאחר שיצרת תוכן בנושא זה, תוכל להוסיף קישורים לנושאים דומים בבלוג או באתר שלך. בדוגמה שלנו, יצרנו דף המכוון למדריכי דבלין וקישרנו אותו לדף נפרד המכסה אטרקציות בדבלין ומסעדות בדבלין.

מנועי החיפוש נשלטים על ידי אלגוריתמים מורכבים

ולוקח זמן ומאמץ לשכנע אותם שמגיע לאתר שלך אחד המקומות הראשונים. למרות שזה משתנה מנישה לנישה, סביר להניח שגוגל היא השחקן הדומיננטי בתוצאות החיפוש של האתר העסקי שלך, לכן רציתי להדגיש את השיטות הטובות ביותר המתוארות במדריך זה המסייעות למקם את האתר שלך ואת התוכן שלו גבוה יותר במנועי חיפוש אחרים. . כאשר אנשים מחפשים באינטרנט נושא שכתבת באינטרנט, התוכן המותאם שלך יופיע גבוה יותר בתוצאות החיפוש ותמשוך יותר אנשים ללחוץ על האתר שלך.

למי שחדש באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

עליך להבין כי אין דרך קסומה למקם את האתר שלך בדף הראשון של גוגל, בינג או יאהו. כבעלים של אתר או כבעל בלוג, עליך לשים את אתר החברה שלך בראש הדירוג של גוגל כדי להגיע לכמה שיותר אנשים. אופטימיזציה למנועי חיפוש בעמוד מורכבת מבניית מערכות יחסים עם אתרים אחרים, תוכן מרתק ומשעשע והגעה לאנשים באתרים לא סטנדרטיים.

אמנם קישורים חיצוניים הם הדרך הטובה ביותר להקים סמכות לאתר

אך לקישורים פנימיים יש תפקיד משמעותי גם ב- SEO. בניגוד לקישורים יוצאים, קישורים פנימיים אלה מתמקדים בתוכן שכבר קיים באתר שלך. על מנת להשיג את הקישור הפנימי הטוב ביותר, תוכל להשתמש במושג אשכול הנושאים המתואר לעיל.

אתה רוצה לוודא שתוכן האתר שלך מקבל כמה שיותר נראות

כי אתה רוצה שהוא ימשוך יותר תנועה ויקבל דירוג גבוה יותר בתוצאות מנועי החיפוש. על מנת לשפר את דירוג הדפים, אתרים מקבלים הרבה קישורים נכנסים באיכות גבוהה, מה שהופך את הקישור לטיפ חיוני של SEO למתחילים. ככל שהקישורים באתר שלך יהיו איכותיים יותר, כך החיפוש המקוון שלך יהיה איכותי יותר.

מכיוון שתכנים חדשים מדורגים גבוה יותר בדירוג מנועי החיפוש והדפים מקבלים יותר צפיות

זה רעיון חכם להשתמש באתר או בבלוג שלך כדי לפרסם את המידע הענף הרלוונטי שהצרכנים שלך מצפים לו. שימוש בפוסטים בבלוג הוא נהדר לבניית סמכות באתר שלך, מכיוון שאחרים נוטים יותר לקשר לאנשים שמפרסמים תכנים בנושאים מעניינים באופן קבוע.

הקפד לכלול hashtags בפוסטים

שכן לעתים קרובות משתמשים בהאשטאגים כדי למצוא תוכן בנושאים ספציפיים. הוצאת מיץ ה- SEO ממילות מפתח יכולה לחשוף הרבה יותר על מיהו משתמש ועם מה הוא מתמודד. מילות מפתח נועזות מניעות משתמשים ללחוץ על האתר שלך ולשלוח לאות חיובי לגוגל לגבי התוכן והרלוונטיות שלך בחיפוש.

מדריך זה נועד לתאר את ההיבטים החשובים ביותר באופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)-מציאת מונחים

ביטויים ומילות מפתח המושכים תנועה מתאימה לאתר שלך, הופכים את מנוע החיפוש לאתר לידידותי, בונה קישורים ומשווק את הייחודיות שלך. ערך. תוכל גם לבקר בדף המקיף שלנו בנושא רשימות בדיקת SEO לדפים שימושיים בנושא טיפים בנושא SEO למתחילים. אחד הטיפים הראשונים והבסיסיים ביותר לקידום אתרים למתחילים הוא למצוא את מילות המפתח המתאימות לאתר שלך.

אם אתה מחפש טיפים מעשיים לקידום אתרים למתחילים

עדיף להתחיל ליצור תוכן מרתק ומרגש. אינך צריך להיות בריאן דין כדי לשלוט באמנות קידום התוכן, אך כאשר עשרות אלפי משתמשים קוראים פוסט חדש ומשתפים אותו ברשתות חברתיות אחרות, הדרך הקלה ביותר לייעל את ציוני הטריות היא ליצור תוכן. הימנע מפרסום דפים עם תוכן דומה לעדכון האתר או הבלוג שלך.

לאופן שבו אתה מארגן את האתר שלך ומקשר בין הדפים שלך יש השפעה על האופן שבו התוכן השונה באתר שלך מוערך כתגובה לחיפוש. יש אנשים שחושבים שהקישור לתוכן רלוונטי וסמכותי באתר אחר הוא גרוע מכיוון שהוא מסיר אותו מהאתר שלך.

מנועי החיפוש מסתכלים על הטקסט שבו אתה משתמש

כדי לקשר בין דפים (מה שנקרא טקסט עוגן), כך שאם אתה משתמש בטקסט תיאורי לקישור דפים באתר שלך, Google תעזור לך להבין אם מדובר בתרומה של עולם הפינגווינים, אך היזהר לא להיות אגרסיביים מדי ולהכניס את כל מילות המפתח שלך לטקסט הקישור.

דילוג לתוכן