פריצת מנעולים באיזורי?

הקדמה: מדוע פריצת מנעולים אינה חוקית וכיצד להישאר חוקית בעת פריצתם?

פריצת מנעולים אינה חוקית בתחומים רבים ויש לכך הרבה סיבות שונות. הסיבה הראשונה היא שזה יכול להיות מסוכן לפרוץ מנעולים בנכסים בגלל הסיכון לפציעה. הסיבה השנייה היא שפריצת מנעולים עלולה לגרום לנזק לרכוש, שלעיתים עלול להוביל ליותר הוצאות לבעל הנכס.

אחת הדרכים להישאר חוקיים בעת פריצת מנעולים היא להבטיח שלא פורצים מנעולים כלשהם שנמצאים ברכוש פרטי או בניינים ממשלתיים.

פריצת מנעולים אינה חוקית במקומות רבים ומסיבות טובות. חשוב להישאר חוקיים בעת פריצת מנעולים.

הרבה אנשים לא יודעים שפריצת מנעולים אינה חוקית בהרבה מקומות ומסיבות טובות. פריצת מנעול עלולה להיות פשע אם אתה עושה זאת ללא אישור מתאים מבעל המנעול או אם אתה פורץ אותו ברכוש פרטי ללא רשותו. הרבה אנשים חושבים שמותר להם לפרוץ מנעולים ברכוש ציבורי אבל זה לא תמיד נכון. פריצת מנעול עלולה להיות פשע אם אתה עושה זאת ללא אישור מתאים מבעל המנעול או אם אתה פורץ אותו ברכוש פרטי ללא רשותו.

מבוא: טיפים למניעת פשע

פשיעה מהווה דאגה מרכזית בתחומים רבים, אך יש דרכים למנוע זאת.

אחת הדרכים למנוע את התרחשות הפשע היא לוודא שהחלק החיצוני של הבית שלך מואר היטב בלילה. דרך נוספת היא להחזיק כלב שנובח כשמישהו מתקרב לביתך.

מניעת פשיעה היא בעיה מורכבת. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות כדי להפחית את הסיכון שלך להפוך לקורבן. חלק זה יכסה כמה מהיסודות, כגון נעילת מנעולים, מניעת פשע ואבטחה.

הצעד הראשון במניעת פשיעה הוא לנעול את הבית או הדירה שלך כשאתה עוזב. ודא שיש לך מנעולים על כל הדלתות והחלונות שלך ושהם נעולים כשאתה לא בבית. מניעת פשיעה מתחילה בבטיחות בבית.

שנית, היו מודעים לסביבתכם והימנעו מאזורי סיכון גבוהים שבהם יש יותר הזדמנויות לפשעים (למשל, סמטאות חשוכות). נסו לטייל בקבוצות או עם מישהו שאתם מכירים כדי שאם יקרה משהו הוא יוכל לעזור להגן עליכם ולהזעיק עזרה במידת הצורך.

2. שימוש במקדחה חשמלית עם ביט מטרי כדי לקדוח את המנעול לפתוח

מנעולן הוא אדם המיומן בפתיחת מנעולים ואמצעי אבטחה נלווים. הכלים של המנעולן כוללים סוגים רבים ושונים של מפתחות, מנעולים וכלים נוספים. מנעולנים נקראים בדרך כלל כאשר מפתח אובד או שיש צורך להחליף את המנעול.

פריצת מנעולים באזורים היא בעיה נפוצה עבור אנשים רבים. כשאתה ננעל מחוץ לבית ואין לך מפתח רזרבי, מה אתה עושה? אתה צריך למצוא דרך לפרוץ את המנעול בדלת.

ישנן דרכים רבות לפרוץ מנעולים – חלקן עובדות, חלקן לא. אחת הדרכים הפופולריות ביותר היא שימוש במקדחה חשמלית עם ביט מטרי כדי לקדוח את המנעול לפתיחה. מאסטר המקדחה ממליץ להשתמש בקצה 1/4 אינץ' או 5/16 אינץ' לקידוח רוב המנעולים והדלתות.

גודל הביט שאתה צריך יהיה תלוי בסוג המנעול שיש לך, אבל באופן כללי, כל מקדחה תעבוד אם יש לו מספיק כוח.

3. שימוש בלפיד אוקסיאצטילן עם חוד חיתוך כדי לשרוף פתח את המנעול

תהליך פריצת המנעולים יכול להיות משימה לא פשוטה. זה לא משהו שכדאי לנסות בבית בלי הידע והכלים המתאימים. מסיבה זו, חשוב לדעת מה אתם עושים על מנת למנוע פגיעה, או גרוע מכך, נזק לרכוש שלכם.

ישנן שתי שיטות עיקריות לפריצת מנעולים: הראשונה כרוכה בשימוש במוט כדי לפתוח את המנעול; השני כולל שימוש בלפיד אוקסיאצטילן עם קצה חיתוך כדי לשרוף פתח את המנעול. השיטה האחרונה נפוצה יותר מכיוון שהיא מהירה וקלה יותר מחטטת מנעולים פתוחים עם ברזלים.

זהו תהליך שמשתמש בלפיד אוקסיאצטילן עם קצה חיתוך כדי לשרוף פתח את המנעול.

התהליך אינו מסובך, אך הוא דורש כמה אמצעי זהירות.

אפשר לעשות את זה בבית אם יש לך את הכלים והידע הדרושים.

לפיד חיתוך הוא מכשיר השורף חמצן, היוצר מקור חום עז לחיתוך מתכת או חומרים אחרים.

ניתן להשתמש בו למטרות שונות, אך לרוב לריתוך תעשייתי ושריפת מנעולים בדלתות או כספות.
למידע נוסף על פריצת מנעולים באיזורי? מומלץ להעיף מבט ב- manolan1.co.il

פורץ מנעולים מוסמך ברחובות

דילוג לתוכן