פייסבוק לעסק שלכם-למה זה חשוב איך אתם יכולים לעשות את זה

למרות שפייסבוק התחילה את דרכה כפלטפורמה לעזור לאנשים להתחבר עם חברים ובני משפחה היא נחשבת כיום לאחד מכלי השיווק החזקים ביותר שעסקים יכולים להשתמש בהם. לא רק שפייסבוק נותנת מענה למגוון רחב של אנשים, אלא היא גם פועלת כפלטפורמה מגוונת לעסקים קטנים. לקוחות פוטנציאליים משתמשים בפייסבוק כדי למצוא עסקים חדשים, לחקור אותם, לקבל מודעות ועוד.

 

עם 2.41 מיליארד משתמשים פעילים חודשיים

פייסבוק היא כלי שיווקי רב עוצמה שיכול לעזור לך לקחת את העסק שלך לשלב הבא. במאמר זה תלמדו מדוע פייסבוק חיונית לעסק שלכם. אם אתה עדיין שוקל דף פייסבוק או לא יודע איך להפיק את המרב מהדף העסקי שלך, כיסינו כמה מהדרכים העיקריות שבהן פייסבוק עוזרת לעסק שלך כדי שתוכל להתחיל לקצור את היתרונות של המדיה החברתית. דף הפייסבוק שלך הוא מקום שבו אתה יכול לפרסם את שם החברה שלך, כתובת ופרטים ליצירת קשר, כמו גם לתאר בקצרה את המוצרים והשירותים שלך. אנו מקווים שמאמר זה יעזור לך להבין קצת יותר את העולם של פייסבוק אך אנו ממליצים לקחת קורס שיווק בפייסבוק כדי להפיק את המיטב.

קורס שיווק בפייסבוק

למה שאצטרך דף פייסבוק לעסק?

סביר להניח שהלקוחות הפוטנציאליים שלך כבר נמצאים בפלטפורמה ואתה יכול למקד אותם על סמך תחומי העניין, הגיל, המגדר, המיקום שלהם ועוד. אתה יכול להמר שלמתחרים שלך יש דפים עסקיים, כך שאם לקוחות פוטנציאליים לא יכולים למצוא אותך בפייסבוק, יש סיכוי גבוה יותר שהם יעזבו.

לפני שתוכל להירשם לדף העסקי שלך בפייסבוק, עליך להיכנס לחשבון הפייסבוק האישי שלך. אבל אל דאגה – פרטי החשבון האישיים שלך לא יהיו זמינים לציבור בדף העסקי שלך. 

קיום דף פייסבוק מגביר את אמינות המותג ועבור חברות מסוימות, יכול לעזור ללקוח מתחילתו ועד סופו אפילו מבלי לעזוב את האתר. ממודעות מונעות תנועה ועד לדפי נחיתה, קישורים לפוסטים בבלוג שלך, ואפילו קישור לאתר שלך בקטע אודותינו, דף הפייסבוק שלך יכול לשמש משפך ללקוחות פוטנציאליים כדי ללמוד עוד על העסק שלך. בעוד שאתר אינטרנט הוא קריטי לשיפור הביצועים העסקיים וליידע לקוחות קיימים ופוטנציאליים על מה העסק שלך עוסק, עמוד פייסבוק יכול לשמש לעתים קרובות מקום שבו אתה יכול למתג את העסק שלך ולמלא את המשימה שלך ברמה אינטראקטיבית יותר. את כל הכלים האלה מנהלי עמוד פייסבוק מקצועיים למדו בקורס שיווק דיגיטלי כזה או אחר, והם ידעו לבצע אופטימיזציה לדף הפייסבוק שלך ולנהל אותו כמו שצריך.

גם אם לא תנצל כמה מהתכונות המתקדמות יותר של פייסבוק, אתה עדיין יכול לקצור פרסים עצומים פשוט על ידי תחזוקת דף עסקי בפייסבוק. מעורבות בפייסבוק כמטרה יכולה לעזור לאנשים לעסוק יותר בתוכן האורגני שלך בדף העסקי שלך באמצעות תגובות, לייקים, שיתופים וכו'. בנוסף, פרסום סרטונים הקשורים למוצר ולעסק שלך בפייסבוק יכול גם לעזור לך למשוך לקוחות. פייסבוק אוספת מידע על המבקרים בדף שלך כדי שתוכל לקבל מושג טוב יותר על הדמוגרפיה שאתה מכסה, וזה שימושי לקביעת שיטות העבודה המומלצות שלך והבנה אם אתה מכוון לאנשים הנכונים עבור המוצרים שלך.

Facebook Insights מספקת גם מידע שימושי על העוקבים שלך והאינטראקציות שלהם בדף שלך

כאשר אתה מפרסם מודעות בפייסבוק, אתה מקבל הרבה מידע שימושי מסטטיסטיקה של פייסבוק. תוכל לנתח את הלייקים לעמוד שלך, את מספר האנשים שעוסקים בפוסט, את הטווח הכולל של הפוסט שלך ועוד. עם Facebook Adverts Manager, אתה יכול גם לעקוב אחר מדדי ביצועים שונים. הפלטפורמה משתמשת גם בנתונים מצטברים על אנשים המקיימים אינטראקציה עם דף המותג שלך וכיצד הם מקיימים אינטראקציה בפייסבוק שיכולים לשמש עבור קהלים מותאמים אישית שנוצרו על ידי מפרסמים כחלק מ"Facebook Audience Insight", אשר לאחר מכן מועברת למודעה הַנהָלָה. מודעות פייסבוק יכולות לעזור לעסקים לקבל יותר חשיפה לתוכן שלהם בפייסבוק ולהגדיל את התנועה לתוכן הראשי של האתר שלהם, בין אם זה התוכן הראשי של האתר, עותק מודעה פשוט או בלוגים. בנוסף, ל-Facebook Ads יש כלים ותכונות שיעזרו לך למקסם את הביצועים של מסעות הפרסום שלך. אם אתה לא בטוח שאתה יכול להתמודד עם פרסום מודעות, יש מומחי מודעות בפייסבוק *שיעול* כמוני שיכולים לעזור לך להגדיר, לאמן או לנהל ולעקוב אחר זה בשבילך.

הזנת את כל הפרטים הבסיסיים על העסק שלך, אבל אתה עדיין לא יכול להגיד לאנשים למה הם צריכים לעסוק בעסק שלך בפייסבוק. בחלק זה תוכל לפרט מה העסק שלך מציע ללקוחות ומדוע עליהם להירשם לדף שלך.

במידה ואתה לא מעוניין להתעסק עם פייבוק

אבל אתה עדיין מעוניין לנצל את הכלים של פייסבוק לטובתך, וולא להישאר מאחור במשחק, דע שכיום ישנם אנשים מקצועיים שעברו קורס פרסום בפייסבוק, והם יוכלו לנהל את התדמית העסקית שלך בפייסבוק בזמן שאתה תוכל להמשיך לעבוד בצד העסקי.

טיפ מאיתנו לסיום…

במידה ואין לכם דף עסקי, פתחו עכשיו, ככל שתעשו את הצעדים הנחוצים יותר מוקדם ותתחילו להכיר את העולם של הרשתות החברתיות, אתם רק תרוויחו מכך. העולם מתקדם בין אם נרצה או לא, ואסור לנו להישאר מרחוק.

דילוג לתוכן