מנעולן דלתות בית

שירותי האבטחה של Lockmaster יכולים לסייע לך להגן על הבית שלך באמצעות פקדי גישה עמידים ומודרניים כגון תפסות, ידיות לדלתות, מנעולים חכמים וחיזוקים למשקוף. אנו משרתים את תושבי סן דייגו והסביבה במשך שנים רבות וצברנו ביטחון וניסיון כשירותי מפתח בסן דייגו שיכולים להחליף מנעולי דלתות לביתך, לתקן את הכספת שלך, להתקין מערכת אזעקה מודרנית ולהחליף מפתחות בית אבודים או שבורים הניתנים על ידי שירותי ארונות אחרים. ממיקום N. Rancho Dr. שלנו, אנו מספקים שירותי כניסה לבעלי בתים מקומיים הזקוקים למפתחות חדשים או כפולים, חלקי חילוף למנעול הבית שלך, מפתחות למנעולים קפואים וסיוע ללא הפרעה בהוצאת מפתחות פגומים מהמנעולים שלך.

אם הדלת שלך זקוקה להתקנת מנעול חדשה

וודא שהיא נעשית על ידי טכנאי אמין ואמין כמו אחד המומחים שלנו. עם שירות המפתח שלנו לבנייני מגורים בסן דייגו, כולל החלפת מנעולי דלתות, נעילה מחדש של הבית שלך, תיקון הכספת שלך, התקנת מערכת אזעקה אבטחה מודרנית והחלפת מפתחות בית אבודים או שבורים, כל השירותים ניתנים על ידי שירותי מפתח אחרים לבנייני מגורים. אנו מכסים אותך אם יש צורך לאפס את מנעול ביתך, לשנות את המנעול, להתקין מנעול חדש, להחליף ידיות לדלת, להתקין ברגים חדשים או להתקין מנעולים לדלת וחלון.
עבור עוד פרטים מורחבים בתחום של מנעולן דלתות בית נא לבדוק כאן: ofirlock.co.il

המנעולנים שלנו הם חברות המורשות למכור

להתקין ולתקן מנעולים ומפתחות על ידי יצרני מנעולים בעלי אבטחה גבוהה. בדרך כלל, כאשר מישהו מדווח על מפתח בית אבוד, המנעולן שלנו מעניק גישה זמנית לבית אם המפתח לא נמצא, ואנו נצפין מחדש את המנעול באתר או נשנה את המנעול. מנעולנים של Pop Lock מציעים גם שירותי החלפת מפתחות ומתקינים לוקרים על מנת להבטיח כי רק לאנשים מורשים תהיה גישה לבית.

אם איבדת את מפתחות הבית שלך

רוב שירותי המפתח מציעים להחליף את המנעול למקרה שזר ייקח את המפתחות האבודים או הגנובים שלך. בעת משבר אבטחה, מנעולן החירום שלנו יכול להצפין מחדש ולהחליף את המנעול חסין הטיפשים שלך. הדרך היחידה להצפין מחדש מנעול היא לפתוח אותו בעזרת מפתח ההתאמה הנוכחי שלו, ולמרות שזו אינה בעיה של מנעולן מיומן, הדבר כרוך בעלויות נוספות, מה שהופך אותו ליקר יותר מאשר החלפת המנעול.

אם יש לך מנעול של מותג אחר בבית שלך ורוצה שהוא יעבוד עם אותו מפתח

יהיה עליך להחליף את המנעול, אך אם זהו אותו מותג ואותו שילוב מפתחות, תוכל לבצע מחדש -צפין אותו באמצעות מפתח. אם אינך בטוח אם ברצונך להזין מחדש את המנעול שלך או לא, אפשרות שלישית היא לשלם עבור שירות מפתח שיגיע עד לביתך. אם מותקן אצלך מנעולים או יותר ואין לך מפתח עבורם, יהיה עליך להשוות את עלות המנעול החדש ולהצפינו מחדש עם מפתח, מה שידרש עבודה נוספת לצורך קבלת החלטה מושכלת לגבי מהו חסכוני ביותר.

הסר את המנעול מהדלת בעזרת מברג

קח אותו לחנות החומרה המקומית שלך או לחנות המפתחות והטכנאי הצפן אותו מחדש תמורת 5 עד 10 דולר. במקום מפתח אחד פורץ את המנעול ומחליף את כל הדלת, שירות מפתחות יכול לעזור. לאחר שנעלת את ביתך ובחרת את המנעול, הצעד הראשון הוא להגיע לדלת הכניסה לפני ששירות המפתחות שלך יתחיל לקדוח, כך שתוכל לירות אותו מיד מבלי לקרוא לו.

בין אם אתה צריך מנעול שבור

כדי לתקן את כל הבית, או אם אתה יכול לסמוך על המנעול, מנעולנים מאומנים של טמפה יכולים לבצע את העבודה. לפעמים בעלי בתים אינם רואים צורך להתקשר לשירות מפתחות מכיוון שהם מרגישים שהם יכולים לעשות הכל בעצמם, אך תמיד קיימת האפשרות שהם פגעו במנעול או במפתח שלהם וצריכים לתקן אותו בעצמם. במקרים אלה, בעלי בתים צריכים להתאמץ לפנות לשירות מפתחות מקצועי אשר ידריך אותם בתהליך החלפת מנעולים ויסייע להם לשמור על ביתם בטוח ככל האפשר.

מנעולן מקצועי Gaither יכול לדאוג לכל צרכי החיים שלך

כולל מנעולים, מנעולים, מנעולי דלתות דיגיטליות, דלתות ומנעולים למרפסת, מנעולי דלת הזזה, התאמת דלתות, התאמת חומרה, מנעולי אבטחה גבוהים, מנעולים אלקטרוניים עצמאיים, ממותה מנעולים ותיקונים. אנו יכולים להחליף, לתקן או למפתח מחדש כל מנעול בבית שלך אם יש פריצה, משק בית מאבד את המפתח שלו או למישהו אין את המפתח שלו. הטכנאים שלנו יכולים לחתוך מפתחות, להחליף כל מנעול לדלת, להתקין מנעול אב או להקים מערכת אבטחה לבית.

אם מפתח הבית שלך נגנב

אחת ההוראות הראשונות שלך היא לשנות את המנעולים בכל הדלתות כך שאף אחד לא יקבל גישה לבית שלך. את הנוחות שיש לך מפתח אחד שמתאים לכל המנעולים בבית שלך, כולל המוסך, ניתן להשיג עם Rekey כל עוד אתה משתמש באותו מנעול בכל הדלתות. אם אתה רוצה שהמפתח החדש שלך יעבוד עם המנעולים הקיימים שלך, Gaither Locksmith יכול לעזור.

בנוסף

טכנאי שירות המפתחות המקומיים שלנו מוסמכים לתחזק את המפתחות והמנעולים שלך ועוברים הכשרה שוטפת המאפשרת להם ללמוד על טכניקות השירות והכלים העדכניים ביותר בשוק. מחירי המנעולנים נעים בין 75 ל -250 דולר למכוניות ובין 75 ל -200 דולר לבתים, תלוי אם עליך לפתוח, לפענח או להחליף מנעול לדלת. אנו מציעים שירות מהיר ונייד מכיוון שאנו מבינים כמה קשה ומעצבן זה יכול להיות לנעול את הבית שלך עם מנעול דלת שבור או מפתחות אבודים.

דילוג לתוכן