מה זה שיפוצניק

אם יש לך את הכישורים, הזמן והרצון לבצע שיפורים בעצמך בבית, כדאי לשקול שיפוץ או שיפוץ. ישנם מקורות רבים למציאת רעיונות עיצוב לפרויקט השיפוץ שלך. אם אתה סקרן, תוכל לגלות אילו סוגי פרויקטים המתאימים ביותר לצרכיך, כיצד להקצות את התקציב שלך, אילו חדרים הפופולריים ביותר להמרה ומתי הזמן הטוב ביותר לשיפוץ או שיפוץ.

הסבה או שיפוץ פירושו ביצוע שיפורים בבניין או בבית קיים

היא יכולה לשנות צורה על ידי הוספת מקלחת חדשה לחדר הרחצה הקיים, או על ידי ביצוע שיפוץ המתמקד בתיקון הישן (למשל, תיקון רצפה חורקת), או ביטול עלות שיפוץ המטבח. חלק משיפוץ הבית הופך אותו לעולם רחב יותר של פרויקטים לחקור ודרכים ליצירתיות.

תתקשו למצוא קבלן גיור המתמקד אך ורק בשיפוץ בתי חוץ

לבנות מחדש את המטבח או חדר האמבטיה לוקח פחות זמן, דורש פחות צוות ויכול להיות זול יותר מאשר לבנות מחדש בית שלם שעוצב ונבנה טוב יותר. המרה יכולה להיות אפילו טובה יותר אם אתה צריך לשדרג את הפונקציונליות של הבית שלך, למשל, על ידי פירוק קיר במטבח כדי ליצור יותר מקום או על ידי הצבת קיר ליצירת חדר ילדים.

לקבלן כללי יש את המשאבים והכישרון לקחת אחריות מלאה על פרויקט גיור או שיפוץ

חברת בנייה אחראית על האדריכלות, התכנון, הבנייה והניהול של פרויקט שיפוץ גדול. שיפוצניקים הם מנהלי אתרים המכירים את ההיבטים השונים של תיקוני מבנים ומשימות הקשורות לפרויקט בנייה מתחילתו ועד סופו.

אם שיפוץ הבית שלך

הוא משימה גדולה, השלב הראשון הוא למצוא קבלן שאתה סומך עליו. שירותי שיפוץ הבית הקלאסיים כוללים שיפוץ המטבח, הסבה של חדר הרחצה ושיפור שטח החוץ, כמו גם תכנון ובנייה של שיפוצים בכל הבית, וכל זה. כאשר אתה שוכר את הצוות שלך לפרויקט השיפוץ שלך, תקבל תמיכה בבחירת חומרי הגמר שלך מאולם התצוגה ומעצבי הפנים שלהם.

אנשי מקצוע לשיפוץ הבית צריכים לשקול גם את השימוש בתוכנות לניהול פרויקטים

התוכנה הטובה ביותר לשיפוץ הבית יכולה לעבור דרך ארוכה לשיפור האיכות של פרויקט שיפוצים. תוכנת שיפוץ הבית של Planstreet יכולה לקחת את ארגון הפרויקטים שלך לשלב הבא.
כדי לבדוק עוד פרטים מורחבים בתחום של מה זה שיפוצניק ושיפוץ חדר אמבטיה מומלץ לגשת לאתר theguru.co.il

לא משנה כמה גדול פרויקט ההמרה שלך

בין אם מדובר בחצי אמבטיה בקומת הקרקע של בית, עיצוב מחדש מלא של המרתף, החל מאפס, או עיצוב של חצר שלמה, כל פרויקט דורש תכנון וניהול קפדניים על מנת להבטיח יישום חזון כולל. לדוגמה, בפרויקט כגון הסבת המטבח של בית משפחה, יש לפתח בקפידה את היקף העיצוב, כמו גם את התקציב והעלויות הכרוכות בחיבורו. רב משימות יכולות לעבוד על פרויקטים שונים בכל חדר עם יכולות המרה מגוונות, ורב משימות הוא חלק מהותי בעבודה.

חשוב לשקול את ההחזר הפוטנציאלי על ההשקעה

ללא קשר לשפץ או לשפץ את הבית, אם ברצונך להגדיל את ערך הנכס ואת פוטנציאל המכירה המחודשת שלו. בעוד שיפוץ יכול לעלות פחות כאשר מדובר בתיקון או עדכון של תכונות בסיסיות של בית, בעלי בתים יכולים לקבל החזר טוב יותר על פרויקט שיפוץ על ידי שיפוץ פרויקט לפני מכירת ביתם. חלק מהפרויקטים כוללים גם החלפת חלונות ודלתות, תיקון מערכות חימום וקירור, הוספת בידוד ושינויים אחרים כדי להפוך את הבית ליעיל יותר בחשמל, ידידותי לתחזוקה ונוח.

מגזין שיפוצים

המפרסם ניתוח עלות-ערך שנתי של פרויקטי עשה זאת בעצמך פופולרי, מגלה שפרויקטים של שיפוצים כמו החלפת דלתות כניסה, דלתות מוסך והשכרת בתים עולים לבעלי בתים בין 75 אחוזים, 98 אחוזים ו -76 אחוזים כאשר הבית נמכר. הפרויקטים המוסיפים את ערך המכירה הגבוה ביותר לדולר ערך הם הרחבת יחידת ההורים שמוסיפה יותר מ- 136,000 $ לערך הבית שלך והמרה גדולה למטבח המוסיפה 78,524 $ לערך הבית שלך. בנה נספח לביתך לפני שאתה שוקל שיפוץ.

רוב הסיכויים שאתה רגיל לשיפוצים ושיפוצים שלא נראים כמו עניין גדול

אך בהתחשב בעלות שיפוץ הבית, היקף הניסיון שלך או היעדרותו עם שדרוגים לבית יכולים לחשוף. אם המילים שיפוץ ושיפוץ משמשות לסירוגין, במיוחד אם אתה מתכנן שיפוצים גדולים לבית, עדיף לדבר עם בונה. אם אתם מתכננים למכור את הבית שלכם, בית משופץ יכול להיות משהו שונה לקונה מאשר בית שהוסב.

וודא שלרוב הקבלנים המכנים עצמם שיפוצים יש רישיון מתאים ושהרקע שלהם כולל את סוג הפרויקט שאתה חושב עליו (ברוב המקרים יש צורך ברישיון קבלן כללי)

אם אתם שוכרים יזם לשיפוץ בנייני מגורים, קבלו הסכם תכנון לפני חתימת החוזה ודעו שזהו היזם שאיתו אתם רוצים לממש את הפרויקט שלכם לפני שתמשיכו בשיפוץ.

אם אתה מעוניין לשפץ או להמיר חדר

כדאי לוודא שהפרויקט שלך מיושם כראוי בפעם הראשונה. אם אתם באזור בוסטון, חשוב לדעת כי עלות השיפוצים והמרות גבוהה יותר מאשר באזורים אחרים של ארצות הברית. כמו כן, חשוב שתתייעץ עם קבלן או אדריכל מנוסה לפני שתתחיל בפרויקט שלך.

פרויקט ההסבה בבית טימונס

שאמור היה לקחת שנה, ארך שלוש שנים ועלותו 70 אחוזים יותר ממחיר החוזה המקורי. טימונס ואולסון היו שני בעלי בתים מנוסים שציפו לעיכובים ולמכשולים במהלך הפרויקט, אך ככל שהבעיות של טימונס הצטברו ולא טופלו, הן הפכו לדאגות.

דילוג לתוכן