מה זה קידום אורגני?

פרסום אורגני, המכונה גם שיווק אורגני, מתייחס לפעולה של לגרום ללקוחות לגשת לאתר תאגידי לאורך זמן על ידי תשלום עבור קישורים או קידום פוסטים. בשונה מקידום תוכן בתשלום, קידום אורגני נועד להגביר את הנראות והאפקטיביות של קמפיין שיווק באמצעות תוכן. קידום תוכן אורגני מיועד להגביר את הנראות של התוכן שלך ואת האפקטיביות של הקמפיין השיווקי שלך מבלי להוציא כסף על שטחי פרסום לקידום או קידום תוכן.

אם לעסק שלך אין את התקציב ליישם אסטרטגיית תשלום על קידום מלא ברשתות חברתיות

נסה להתמקד בגישה אורגנית. קידום אורגני אינו מבוסס על אסטרטגיית שיווק בתשלום והוא תהליך ארוך יותר שמוביל למעורבות אותנטית יותר של לקוחות ו-SEO מדויק יותר. מבצעים אורגניים ותשלום עובדים יד ביד כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר בקמפיינים השיווקיים שלך עבור שירותי מפתח.

ערוצי שיווק בתשלום וקידום מכירות בתשלום במדיה חברתית יכולים לספק את סוג השיווק שאתה צריך כל עוד אתה משתמש בפלטפורמות הרלוונטיות ובקהל שלך

אם המטרה שלך היא להגדיל את קהל היעד שלך וליצור עוקבים נאמנים במדיה החברתית ומבצעים נוחים עם קהל היעד, שלבו טקטיקות בתשלום ואורגניות ברשתות החברתיות לתוצאות SEO.

שיווק אורגני

הוא אסטרטגיה ליצירת תנועה לעסק שלך לאורך זמן מבלי להשתמש בפרסום בתשלום או בפוסטים ממומנים. ההגדרה האינטואיטיבית של מונחים היא ששיווק אורגני מתייחס לפעולת הבאת הלקוחות שלך לחזור אליך באמצעות קישורים בתשלום ותרומות גבוהות יותר לאורך זמן. כדי להגדיל עוד יותר את כספי השיווק שלך, השתמש במאמצי שיווק אורגניים חברתיים ואחרים כדי לקבוע איזה תוכן הוא הפופולרי ביותר בקרב הקהל שלך והפעל אותו כקידום.

חטיבת האופנועים של החברה מבקשת להגדיל את טווח ההגעה והמעורבות שלה עם קהל בצפון אמריקה באמצעות שיווק בתשלום ואורגני במדיה החברתית

תוכן ויראלי הוא תוכן כגון סרטונים, ממים, פוסטים בבלוג ואינפוגרפיקה המשיגים רמה גבוהה של מודעות, שיתוף וחשיפה ברשתות חברתיות ללא תמיכה בתשלום. בהמשך הוא אומר שניתן לקדם תוכן מסוג זה באמצעות שיווק אורגני על ידי פרסום פוסטים משעשעים בבלוג המעודדים מעורבות.

תוכן מספק ללקוחות שלך מידע על המוצרים והשירותים שלך במדיה החברתית בצורה של פוסטים מרתקים שמנועי חיפוש אוהבים, כותרות ותיאורים משכנעים שעוזרים ללקוחות לדעת מספיק כדי ללחוץ עליהם.

אם לעסק שלך יש תקציב שיווק משמעותי וצריך למשוך לקוחות חדשים

עליך לתעדף קידום מכירות בתשלום. לדוגמה, ייתכן שתרצה להתחיל מסע פרסום אורגני בפייסבוק עם פוסט אחד או שניים בתשלום בפייסבוק בתשלום על ידי ה-LP שלך כדי להופיע בתוצאות המובילות של גוגל בעיר הולדתך כחברת שירותי המפתח הטובה ביותר. מבצעים בתשלום מאפשרים לך לשלוט בתוכן המפורסם, ואפשר לגבש את עסק השירות המרכזי שלך כמותג מצליח שאתה רוצה לעשות איתו עסקים.

פרסום אורגני ברשתות חברתיות דורש עבודה ומאמץ לטווח ארוך בפיתוח אסטרטגיה שיווקית

הצלחתה של אסטרטגיית שיווק אורגנית טובה במדיה חברתית תלויה ביכולת שלך לספק תוכן ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. אם יש לך עסק קטן ואין לך את הידע או הכישורים הנדרשים כדי לתאם ביעילות את האסטרטגיה שלך בין פרסום בתשלום ורשתות חברתיות, אתה מסתכן בבזבוז משאבים שניתן לבזבז טוב יותר על צורות שיווק אחרות.

הגעה לקהל שלך באמצעות מאמצי השיווק האורגניים שלך במדיה החברתית תלויה באופן שבו התוכן שלך מופץ למנויים

הבנת ההבדל והאיזון האסטרטגי בין מדיה חברתית בתשלום ואורגנית היא קריטית לפיתוח אסטרטגיית שיווק מוצלחת במדיה חברתית.

שיווק מפה לאוזן כמו ביקורות והמלצות מהעוקבים שלך

הוא דרך יעילה להגביר את התנועה האורגנית לאתר שלך ולשנות את העסק שלך. מדיה חברתית בתשלום יכולה לעזור לחזק תוכן אורגני על ידי שימוש בכלי פרסום ברשתות חברתיות כדי להגיע לקהלים. מדיה חברתית אורגנית כוללת פוסטים שפועלים בדף הפרופיל של החברה שלך לעיני כל, כמו גם מבצעים בתשלום מהקהל שלך.

חברות רבות מבקשות מצוותי המדיה החברתית שלהן להעלות מספר מסוים של פוסטים

כדי להגדיל את מספר החשבונות, העוקבים, שיעורי המעורבות והתוכן. משווקים רבים משתמשים בגישה אורגנית לחלוטין לקידום התוכן שלהם, אך בשלב מסוים רובם מבינים שהם יכולים להגיע לתוצאות הרצויות מבלי לשלם עבורן.

למעשה

השקעת זמן ואנרגיה בפיתוח אסטרטגיית שיווק אורגנית היא אחד הצעדים החשובים ביותר שתוכלו לנקוט כדי להבטיח את ההצלחה ארוכת הטווח של הנוכחות הדיגיטלית שלכם. היכרות אקדמית של הקהל שלהם והבנה עמוקה של המדיה החברתית תאפשר להם להפחית את עלויות ה-PPC על ידי תשלום עבור הצד החברתי והמשך קידום הקהל בגישה חברתית אורגנית. שני הדברים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם כדי שאסטרטגיות השיווק האורגני שלך יצליחו הם להישאר נאמנים לאישיות המותג שלך ולהכיר את קהל היעד שלך.

השגת הצלחה בשיווק תוכן ובניית המותג שלך על ידי יצירה וקידום של תוכן בעל ערך הופכת את זה למשמעותי להוסיף קידום מכירות בתשלום במקום בו הגיוני להגיע ליעדי ההחזר על ההשקעה שלך בשיווק תוכן

להלן שש אסטרטגיות לקידום תוכן אורגני שיכול להגדיל את התעבורה לתוכן שלך, לשפר את הסטטיסטיקה של יצירת לידים, להגביר המרות ולשפר את מדדי ההכנסה העיקריים. הן אסטרטגיות אורגניות נכונות המתמקדות בהבנת קהל היעד שלך, אך אין תחליף לתשומת לב קפדנית לאתר ולתוכן הארגוני שלך, כמו גם לנוכחות החברה במדיה החברתית.

כאשר אתה משקיע בתוכנת אסטרטגיית שיווק (HubSpot

Inbound, Mailchimp, רשימות דוא"ל, Buffer, Sprout), תכננו פוסטים אורגניים של מדיה חברתית ולייקים. אתה יכול להשתמש בפלטפורמות תזמון בתשלום כמו Buffer או Hootsuite, אבל זה נחשב כקמפיין אורגני רק אם אתה לא משלם לפלטפורמת מדיה חברתית כדי לקדם את הפוסט בעצמך.

על מנת לשמוע עוד פרטים נוספים בנושא של מה זה קידום אורגני? מומלץ לגלוש לאתר tzd-seo.org.il

דילוג לתוכן