כיצד בוחרים פורץ רכבים מקצועי?

גניבת רכב (הידועה גם בשם גניבת רכב וגניבת רכב בארצות הברית) היא פשע של גניבה או ניסיון לגנוב רכב מנועי. פריצה היא גניבה של רכוש (בכל ערך) מרכב נעול. מכוניות גנובות משמשות כרכב כדי להקל על פשעים אחרים, כמו סחר בסמים, או ככלי מילוט לשוד או פריצה.

להיפך, כמעט כל גניבות הרכב מדווחות לרשויות עקב הפסדים כספיים משמעותיים וחובות דיווח של חברות הביטוח. ישנן שיטות שונות למניעת גניבת רכב. אלה כוללים מחסומים פיזיים שמקשים על גניבת מכונית.

אלו מכוניות בהן הבעלים אפילו לא צריך ללחוץ על כפתור

כדי לפתוח את המנעול, כל עוד המפתח נמצא במרחק מה מהמכונית. בעוד שרוב האנשים לא יודעים שיש להם מפתח חניה, גנבי רכב עושים זאת ומשתמשים בהם כדי לגנוב בקלות ולנסוע. גם אם נעלתם והגדרתם את האזעקה, אם תשאירו חפצי ערך (או רמז של ערך) לעין, גנב עלול לכוון את המכונית שלכם אפילו בידיעה שהיא נעולה ומופעלת אזעקה.

למרבה המזל

מערכת מעקב אחר רכב גנוב, כמו מערכת LoJack, מקשה הרבה יותר על הסתרת רכב. היכן ומתי מכוניות חונות הם כנראה הגורמים החשובים ביותר שפותחים הזדמנויות לגנבים. מקומות חשוכים ומבודדים כמו בנייני דירות ומתחמים, סככות, חניונים תת קרקעיים ומוסכים יכולים להיות אטרקטיביים עבור גנבי רכב מכיוון שהם יכולים לבחור רכבים במקום אחד.

גנבים החיים באזורי פשע גבוהים צריכים ללכת רק כמה רחובות כדי למצוא חפצים או כלי רכב לגנוב. בעוד שבעל בית ממוצע כמעט ולא נתקל בפורץ מקצועי, כדאי להיות מודעים לפורצים חצי מקצועיים וחובבים.

פותחן דלת מוסך

מפתחות בית או רישומי רכב שנותרו ברכבך עלולים להוביל לגניבת זהות ופריצה. גם חברות השכרת רכב וסוכנויות רכב מרומות על ידי גנבי רכב להשכיר, מכירה, מימון או ליסינג של רכבים עם תעודות זהות מזויפות, צ'קים וכרטיסי אשראי.

באמצעות גישה זו, הגנב יכול להתחמק מגילוי מבלי לשים לב ולהמשיך לגנוב כלי רכב על פני מספר תחומי שיפוט. הגנב עוקב אחר כלי הרכב הרצויים בקניונים, בשדות תעופה ובמקומות נוספים בהם הרכבים עשויים לשהות זמן מה.

הרתעה מודיעה לגנבים שאם הרכב נגנב

הסבירות להיתפס עולה. אזעקה טובה עם חיישני תנועה, שכנים חטטנים ומצלמות אבטחה תפחיד גם גנבי רכב, שילכו רק למקומות אחרים שבהם יוכלו להימנע מהדברים הספציפיים האלה. אמנם אין דרך לעצור את הגנבים האלה ב-100%, אבל יש כמה צעדים הגיוניים שתוכל לנקוט כדי להפוך את המכונית שלך למטרה פחות אטרקטיבית.

הרחק את המכונית שלך מרשימת היעדים של הגנבים על ידי הסתרה מוחלטת של כל הרמזים על חפצי ערך

כשאתה קונה פריטים יקרים כמו מחשבים, ציוד שמע או טלוויזיות בעלות מסך גדול, אל תשאיר קופסאות על המדרכה, שכן גנבים לעתיד יכולים למצוא בקלות את מה שיש לך בבית. כמו כן, שקול להחליף את הדלתות בזכוכית נוספת, שכן גנבים יכולים בקלות לשבור את הזכוכית כדי להיכנס פנימה.

בסוגי חלונות אחרים ניתן להתקין מנעולים בפינות או בצדדים

ומנעולים אלו מגבירים את האבטחה כאשר החלונות פתוחים חלקית. אם הגנב ישבור את הכוס, הוא לא יוכל לפתוח את הצילינדר עם הכניסה. השארת דלת המוסך פתוחה בזמן העבודה בחצר יכולה גם לפתות גנבים.

מערכות אזעקה יכולות להיות שימושיות לבעלי בתים שגרים באזורים מרוחקים

מבלים פרקי זמן ארוכים מחוץ לבית או מאחסנים חפצי ערך בתוך הבית. השתמש באמצעי שוק אחר, כגון מנעולי הגה, כדי להגן על הרכב שלך ולהזהיר את הגנבים שנקטת אמצעי אבטחה נוספים. קח אותו איתך או, אם זה לא אפשרי, הסתיר אותו במכונית שלך.

הם אפילו לא גונבים את כל המכונית

אלא רק את חפצי הערך שבמכונית, שאותם אתה צריך להחליף בקפידה כשאתה עובר תהליך מייגע ויקר של תיקוני רכב. לדעת משהו שבעל הרכב לא יודע, גנב יכול לעתים קרובות לשדרג מכונית תוך פחות מ-10 שניות. מומחים חושפים מה מושך את תשומת ליבו של גנב רכב כאשר הוא מחפש מטרה חדשה, וכיצד להגן על המכונית שלך.

לשכת הפשע הלאומית לביטוח לאומי (NICB) עורכת דו"ח שנתי של Hot Wheels המפרט את עשר המכוניות הגנובות ביותר בארה"ב

היצרנים והדגמים של כלי הרכב הנגנבים ביותר משתנים בהתאם למספר גורמים, כולל אזור וקלות הגניבה. באופן כללי, דגמי רכב ישנים נוטים יותר להיגנב מאשר דגמים חדשים יותר מכיוון שהם מכילים פחות אמצעים מובנים למניעת גניבה, וגנבים לומדים שדגמי רכב מסוימים קל יותר לגנוב מאחרים.
עבור מידע בתחום של כיצד בוחרים פורץ רכבים מקצועי? ומנעולן ברחובות יש לגשת לאתר manulan24-7.co.il

עבור אלה שמתפרנסים מגניבת מכוניות מדי יום

לעתים קרובות יש רשימה של רכישות ספציפיות של רכבים הדרושים כדי לשמור על זרימה קבועה של חלקים לדגמים פופולריים. בבנגקוק, תאילנד, כלי הרכב הנגנבים ביותר הם טויוטה, טויוטה היילקס ואיסוזו D-Max. לשכת הפשע לביטוח הלאומי (NICB) (www.nicb.org) מספקת נתונים על גניבת מכוניות עתיקות. מספר גניבות המכוניות ירד לפחות מ-70,000 בשנה, אך הפסדי הגניבה והגניבה הם יותר ממיליארד דולר בשנה.

כאשר כספים זמינים

ה-MVCPA עובד עם חברות ביטוח כדי ללמד את הציבור כיצד למנוע פריצה וגניבת רכב. בית המחוקקים ה-86 של טקסס העביר חקיקה, והמושל אבוט חתם על הצעת חוק 2048, שמעלה את שיעור גניבת הרכב מ-$2 ל-$4 לכל רכב המכוסה בכל צורה של ביטוח רכב.

חוקרי גניבות רכב אחראים לחקור כראוי רכבים גנובים וגנובים

כמו גם בדיקת הגופה והרכב. גניבת רכבים באזורי מגורים ומחוצה להם היא רק אחת מכמה בעיות הקשורות לרכב שהמשטרה מתמודדת איתם באזורי מגורים. עם זאת, גניבות חוזרות ונשנות של רכבים באזורי מגורים עלולות לערער את תחושת הביטחון של התושבים ואת האמון שלהם במשטרה וברשויות אחרות. גנב הרכב לשעבר סטיב פולר הורשע שש פעמים בגניבת רכב.

איש המקצוע

לעומת זאת, גונב את המכונית שלך מתוך מחשבה על מטרה ספציפית. אם מתגי ההיגוי מוסתרים היטב, יכול לקחת קצת זמן לנטרל אותם, מה שיכול להפחיד גנבי רכב שלא רוצים לבזבז זמן ולעבור לרכב אחר. גנבי רכב מרחיבים את אות מפתח הבעלים עם מגברי אות פשוטים.

הם גם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לשכת הפשיעה של הביטוח הלאומי ועם זרוע החקירה של חברת הביטוח

סוכן ביטוח חיים מועיל שיכול לעזור לך לשמור על הפוליסה שלך, במרחק שיחת טלפון. בכמה לחיצות בלבד, תוכל למצוא את סוכנות הביטוח השותפים של GEICO המשויכת לפוליסת בעל העסק שלך כדי למצוא אפשרויות שירות לפוליסה ופרטים ליצירת קשר. בכמה לחיצות בלבד, תוכל למצוא את סוכנות הביטוח השותפים GEICO שמחזיקה בפוליסת האחריות הכללית שלך כדי למצוא אפשרויות שירות לפוליסה ופרטים ליצירת קשר.

דילוג לתוכן