השתלות שיניים בטורקיה

זה לא רק יקר אלא גם גוזל זמן. השתלות שיניים נותנות מענה יעיל לבעיות בשיניים חסרות; עם זאת, לא כולם מרוצים מהרעיון של לבלות מספר חודשים ללא שיניים, לחכות לריפוי מוחלט של שתלים ולהתקנת שיקום שיניים.

כפי שכולנו יודעים

ישנם טיפולי שיניים רבים, כולל שיניים תותבות וגשרים, שיכולים לעזור לך לתקן את השיניים החסרות שלך. עם זאת, מטופלים יכולים לפנות למרפאות שיניים טורקיות לצורך טיפולים קוסמטיים אחרים, כמו הלבנת שיניים, ואפילו כתרים, גשרים ותותבות, ובכך לחסוך כסף. עם זאת, מטופלים יכולים לחסוך כסף על ידי ביקור במרפאות שיניים בטורקיה עבור פרוצדורות אחרות כגון ציפוי, הלבנת שיניים ואפילו כתרים, גשרים ותותבות. על ידי רכישת שתלים דנטליים מחוץ לטורקיה, אתה יכול לחסוך אלפי דולרים, במיוחד אם אתה צריך פה מלא בשיניים חדשות.
למידע מורחב בתחום של השתלות שיניים מחירים יש לבקר באתר dental-clinics.co.il

כמובן

ככל שהטיפול נרחב ויקר יותר, כך תחסכו יותר – לכן השתלות שיניים בטורקיה פופולריות במיוחד. כפי שהוסבר לעיל, השתלות שיניים בטורקיה עולות עד 70% פחות מהמחיר שתוכל למשכן בבית, וזו הסיבה שהם כל כך פופולריים. העלות הממוצעת להשתלת פה מלא בטורקיה היא בין 2,000 ל-8,000 יורו, תלוי במצב חלל הפה וחומר השן הרצוי.

Premium Dental Turkey מספקת שתלים דנטליים של Nobel Biocare לכולם

שניתן לטפל בהם 4 פעמים, על מנת להביא את התוצאות הסופיות הטובות ביותר למטופלים שלנו. Premium Dental Turkey ממליצה על טיפולי All on 4 למטופלי שיניים. שיטות הטיפול הטובות ביותר כוללות: ציפויי חרסינה, כתרי קרמיקה, כתרי זירקוניום, שתלים, הלבנת שיניים, סתימות וטיפולי שורש. המרפאה מספקת מגוון רחב של טיפולי שיניים כגון הלבנת שיניים מקצועית, טיפול שורש, גשרים דנטליים, ציפוי שיניים, כתרים דנטליים, השתלות שיניים, כל אלו ניתנים להתאמה אישית לפי ההיסטוריה הרפואית של המטופל וצרכיו.

מטופלים הבוחרים במרפאות אלו לצורך הליך השתלת השיניים שלהם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהם מציעים רק את מותגי השתלים המובילים בעולם עם אחריות לכל החיים

הם מבוקשים יותר עם מטופלים הזקוקים להשתלת שיניים מאשר לרוב המרפאות הקטנות בטורקיה ולכן מותקנות להם מספר רב של שתלים מדי חודש. מרפאות באנטליה, פטהייה, איסטנבול ומרמריס פועלות כבר שנים רבות, כך שיש להן קשרים חזקים וארוכי טווח עם ספקים גלובליים של שתלים.

לכן, מערב אירופאים רבים יכולים להפחית את עלות הליכי ההשתלה על ידי נסיעה לטורקיה. המרפאות יכולות לארגן אפשרויות נסיעות ולינה במחירים נוחים כך שהמטופלים יוכלו לשמור את כל ההוצאות במסגרת התקציב.

חלק מהסיבה היא שחלק מהמרפאות מציעות מחירים עבור כל הפרוצדורה וכל הציוד, וחלקן מציעות רק מחירים עבור התקנת שתלים (על כך בהמשך). בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם, נוכל להציע כתרים לשיניים לטיפול זול יותר רק אם הטיפול מתאים לכם.

אם חסרות מספר שיניים בחלקים שונים של הפה

ניתן להניח שתלים בודדים עם כתרים מעל. באפשרות הראשונה, כאשר כל השיניים חסרות, ניתן להתקין סט שלם של שתלים. למעשה, אתה מתמודד עם שני פרוצדורות, בהתחשב בעובדה שצריך גם להסיר כתרים לסיום השתל.

מסיבה זו, יש לנו מספיק ראיות התומכות בשיעור גבוה מאוד של הצלחה. לפיכך, כל הגורמים הללו ממלאים תפקיד עצום בהפחתת עלות הטיפול בטורקיה.

למרות שרפואת שיניים

היא חלק מהאיחוד האירופי, העלות של טיפולי שיניים בטורקיה בדרך כלל נמוכה בהרבה מאשר במדינות צפון האיחוד האירופי כמו גרמניה או בריטניה. עלויות התפעול שלנו בטורקיה נמוכות ואנו מבצעים רכישות בכמות גדולה ישירות מסוחרי שתלים ומשקפים הנחות אלו עבור המטופלים שלנו כדי להציע את מוצרי השיניים הטובים ביותר במחירים הטובים ביותר. כי אנו שותפים למרפאה בינלאומית ברמה עולמית שיכולה להציע את טיפולי השיניים המתקדמים ביותר במחירים נמוכים משמעותית. אנו מציעים 10 שנות אחריות על השתלים שלנו, כלומר במקרה של בעיות נעניק את הטיפול הדרוש ללא תשלום.

אנו מציעים מחירים סבירים באחת ממרפאות השיניים המודרניות

ההיגייניות והידועות ביותר באיסטנבול. השתלות שיניים או תותבות זולות בחו"ל אינן יוצאות דופן. תיירות שיניים בטורקיה הופכת לחלופה יותר ויותר מעשית: אלפי אירופאים מגיעים לכאן מדי שנה לכל סוגי טיפולי השיניים. במהלך שני העשורים האחרונים, צצו מרפאות רבות באיכות מעולה, המעסיקות אנשי מקצוע מוכשרים ומנוסים עם ניסיון בכל מגוון התמחויות השיניים.

Departures שיניים שיתפה פעולה עם מרפאות השיניים הטובות ביותר בטורקיה

כדי להביא לך שירותי שיניים במחירים סבירים שאתה יכול לסמוך עליהם. אם אתה צריך עזרה במציאת מרפאת שיניים בטורקיה, תוכל להיעזר בתאגיד התיירות הרפואית. אם יש לך שאלות כלשהן לגבי תיירות שיניים בטורקיה, צוות שירות הלקוחות שלנו כאן כדי לעזור, אז אנא צור איתנו קשר באמצעות צ'אט חי או בשיחת חינם. השתלת שיניים בטורקיה היא תהליך קל הודות לצוות המסור שלנו 24/7. ראשית עליך לפנות אלינו כדי שהמומחים שלנו יוכלו להכין עבורך תוכנית טיפול.

מומלץ מאוד לקבל תכנית טיפול לפני נסיעה למדינה אחרת לטיפול שיניים כדי למנוע אי נוחות. במילים פשוטות, אם השיניים שלך במצב גרוע והטיפול שאתה צריך במדינה שלך נראה מהמם, חופשת שיניים בטורקיה יכולה להיות התרופה שלך.
למידע מורחב בתחום של השתלות שיניים בבת ים נא לגשת לאתר dental-clinics.co.il

טורקיה מציעה חיסכון עצום

עד 80%, ומגוון רחב של מקומות ליהנות מהחופשה או ההבראה במהלך טיפול השיניים. טורקיה גם מדורגת בין 3 המדינות המובילות באירופה עבור רשת של השתלות שיניים ורופאי שיניים איכותיים, כמו גם את כל הספקטרום של ניתוחי שיניים משקמים כדי לעזור לך לשמר ולהגן על בריאות הפה שלך. יותר ויותר מטופלים בוחרים בהשתלת שיניים בטורקיה בגלל המחירים הנמוכים, השירות האיכותי, הציוד המודרני והחבילות הכוללות המוצעות.

למרות שהשתלים יקרים

יש להם יתרונות ברורים בהשוואה לטיפולים אחרים, בעיקר תותבות. ניתן גם להשיג את השתלים הטובים ביותר בשוק וחיוכים הוליוודיים במחיר סביר. אם אתה מרגיש שבקרוב תקבלו השתלות שיניים וטיפול שיניים, הזמינו באחת ממרפאות השיניים והשיניים המובילות באיסטנבול, טורקיה, ותיהנו מהשיניים החדשות וממראה הפה שלכם בצורה מאוד משתלמת ומסוגננת. עם רופא השיניים עטור הפרסים.

עלות שירותי שיניים בטורקיה עלות שירותי שיניים בארצות הברית לעתים קרובות ייעוץ חינם $ 60-200 $ 800 $ 2000 כתר שיניים (PFM) $ 300 $ 500-3000 ציפויי חרסינה $ 200 $ 1000 הלבנת שיניים בלייזר 200 $ ארה"ב 1,500 טיסות הלוך ושוב 1,600 $ לא לינה מ-30 $ לא ביטוח לא כלול

המחירים הללו משוערים – תצטרכו לבקש הצעת מחיר מכל מרפאה בה אתם מעוניינים – אך הם מראים עד כמה המחירים של רופאי שיניים בטורקיה יכולים להיות נמוכים.

דילוג לתוכן