איך עושים מחקר מילות מפתח

במאמר זה אנו נותנים מדריך צעד אחר צעד לחקר מילות מפתח שיעזור לך למצוא תוצאות חיפוש רלוונטיות ולתת תובנה לגבי מונחי חיפוש ו SEO. מילות מפתח הן מילים או ביטויים המתארים את הנושא העיקרי של התוכן שלך. זהה את מילות המפתח שבהן סביר להניח שמבקרים פוטנציאליים ישתמשו בחיפוש מוצרים ושירותים בתעשייה שלך. מיקוד תוכן עבור מילות מפתח אלה בצע אופטימיזציה של תוכן קיים ושיווק תוכן סביב מילות מפתח אלה. סביר יותר שהאתרים שלך יופיעו בתגובה לשאילתות בדפי תוצאות החיפוש של Google ובינג, וסביר להניח שהם מדורגים גבוה יותר ב- SERP עבור מילות מפתח אלה.

היתרון בהכללת מילות מפתח בתוכן שלך

הוא בכך שהם מסייעים למנועי החיפוש להתאים את הדפים שלך לחיפושים בהם משתמש קהל היעד שלך. מילות מפתח חשובות למשתמשים המחפשים מוצרים ושירותים מכיוון שהם עוזרים להם למצוא את מבוקשם. צריך לשייך את זרעי מילות המפתח לנושאים ולמונחים השונים שקהל היעד שלך מחפש בגוגל.

מילות מפתח לזרע הן מונחי חיפוש קצרים המתייחסים לנושא או לקטגוריה העיקרית של המותג שלך

מילות מפתח קשורות הן מילות מפתח או ביטויים הקשורים קשר הדוק לחלק ממילות המפתח שלך. אתה יכול להשתמש במילות מפתח קשורות בפוסטים ודפים חדשים או להשתמש בהן בפוסטים קיימים כמילות מפתח LSI.

אם אתה מחפש ניתוח יסודי של מילת מפתח שהיא שוקלת

זו אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא אותה. התחל בחיפוש אחר מילת מפתח וקבל סקירה כללית של היקף, קושי, הזדמנויות, פוטנציאל לניתוח SERP ורשימת הצעות למילות מפתח קשורות. תוכל גם להזין את ביטוי מילת המפתח שלך בכלי מתכנן מילות המפתח של Google (אחד הכלים בתשלום ברשימה זו) כדי לראות באילו מונחים רלוונטיים אחרים משתמשים אנשים.

כעת לאחר שזיהית את נושא היעד שלך ורשימת מילות המפתח

הגיע הזמן לחדד את מונחי החיפוש בעזרת כלי חיפוש. התחל בהזנת הנושא ורעיונות למילות המפתח שלך בכלי מחקר SEO כגון BrightEdge או SEMrush. ברגע שיש לך נתונים מתוכנות ניתוח אתרים כגון Google Analytics, HubSpot או Source Report, בדוק את דלפי התנועה האורגניים שלך במנועי החיפוש כדי לזהות את מילות המפתח שבהן משתמשים הצרכנים כדי להגיע לאתר שלך.

ניתן לבצע מחקר מילות מפתח באמצעות מגוון כלים

עליהם נדון להלן בפירוט רב יותר, אך המטרה העיקרית היא למצוא את מונחי החיפוש והכוונות המתאימים התואמים את היצע התוכן של החברה שלך ובעלי נפח חיפוש הגון. . על ידי חקר מילות מפתח בהתבסס על הפופולריות שלהן, נפח החיפוש והכוונה הכללית תוכל לטפל בשאלות שרוב האנשים בקהל שלך רוצים לענות עליהן. כעת, לאחר שלמדת מה מופיע בתוצאות החיפוש, הרשה לנו להגדיר מילות מפתח אסטרטגיות הפונות אליך בתוכן האתר שלך ושגורמות למשתמשים ומנועי החיפוש להיות מאושרים באותה מידה.

כל המטרה של קידום אתרים ומחקר מילות מפתח

היא לתת למנועי החיפוש כמו גוגל דירוג גבוה יותר, להגדיל את התעבורה האורגנית ולמשוך מבקרים ללקוח נאמן לטווח ארוך של החברה שלך. באמצעות המחקר שלך, תוכל לגלות היכן הדירוג של המתחרים שלך ואיפה לא, מה שמוביל לתובנות חשובות לא רק לגבי אסטרטגיית SEO שלך, אלא גם לעסק שלך. פרק 3 נותן לך את הכלים והאסטרטגיות לחשוף מידע זה וללמוד טקטיקות שיעזרו לך להימנע מחיפוש מילות מפתח ולבנות תוכן חזק.

מחקר מילות מפתח

הוא תהליך של גילוי מילות מפתח וביטויים שלקוחות מזינים במנועי חיפוש כאשר הם מחפשים מוצר, שירות או תוכן מסוים. מחקר מילות מפתח מאפשר לך לפתח אסטרטגיות יעילות לשיפור והרחבת התוכן שלך, השגת דירוגים גבוהים יותר, דירוג למגוון מונחים וניתוב תנועה אורגנית רלוונטית לאתר שלך. מחקר מילות מפתח הוא תהליך של הבנת השפה בה משתמשים לקוחות היעד שלך לחיפוש המוצרים, השירותים והתכנים שלך.

מחקר מילות מפתח

הוא תהליך של מציאת וניתוח מונחי חיפוש שאנשים נכנסים במנועי חיפוש במטרה להשתמש בנתונים למטרות ספציפיות כגון אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ושיווק כללי. מחקר מילות מפתח כולל לא רק מציאת כל מיני שאילתות מנועי חיפוש הרלוונטיות לעסק שלך או ללקוחות שלך, אלא גם מיון ותעדוף אותן לקבוצות לוגיות וקשורות כדי לספר לך כיצד לשנות דפים קיימים באתר שלך או ליצור תוכן חדש. מחקר מילות מפתח הוא תהליך שמוצא מונחי חיפוש שאנשים משתמשים בהם לחיפוש מידע על נושא, וכיצד משתמשים במחרוזות אלה על ידי מנועי חיפוש כמו גוגל ובינג.

שיטת החיפוש המומלצת

היא לבחור מראש חמש עד עשר מילות מפתח מרשימת הזרעים שלך, להכניס אותן לשדה הראשון של כלי מתכנן מילות המפתח של Google עבור המוצר או השירות שלך, לבחור רעיון ולאחר מכן ליצור רשימת מילות המפתח שניתן להוריד לגיליון האלקטרוני שלך. כלי מילות מפתח וכלי קידום אתרים כמו Ahref, SEMrush ו- Ubersugg יכולים לעזור לך לפתח רעיונות נוספים למילות מפתח המבוססים על התאמות מדויקות של מילות מפתח וביטויים וכן התאמת מילות מפתח המבוססות על רעיונות שאתה מייצר בשלב זה. אם אתה מבחין במגמה ברעיון של מילת מפתח, תוכל להשתמש בה כמילת מפתח חדשה ב- Explorer Explorer כדי למצוא רעיונות נוספים.

לדוגמה

אם אנו משתמשים במילות מפתח של זרע Aeropress לחיפוש בדוח התאמות לביטויים, נוכל לראות אלפי רעיונות למילות מפתח. אלה נושאים ומילות מפתח כלליים שתוכל להשתמש בהם כבסיס למחקר מילות המפתח שלך וכנקודת מוצא לרעיונות נוספים למילות מפתח הרלוונטיים להצעות שלך. אם מילות המפתח הן ספציפיות מדי, קל לך לדרג בראש מנועי החיפוש, אך אם יש להן נפח חיפוש כה נמוך זה לא שווה את הזמן להשקיע על התוכן שלך.

למידע מורחב על איך עושים מחקר מילות מפתח באפשרותך לגלוש לאתר segevscher.co.il

דילוג לתוכן