איך לעצב כניסה מרשימה לבית בקלות באמצעות קונסולות כניסה ?

                       שיפור הכניסה לבית שלך יכול להיות דרך מצוינת לעשות רושם ראשוני טוב ולגרום לבית שלך להיראות מסביר פנים יותר. פוסט זה בבלוג ידון כיצד לעצב כניסה מרשימה לבית בקלות באמצעות קונסולות כניסה, על ידי התחשבות בגורמים כמו צבע , תאורה , ריהוט ואקססוריז. המשך לקרוא כדי לגלות עוד.

 

צבע 

כאשר מדובר בעיצוב כניסה מרשימה לביתכם, אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא הצבעים. צבע דומיננטי ונועז יכול לעשות רושם ראשוני נהדר, בעוד שגוון רך ומושתק יותר יכול להיות מזמין יותר. קחו בחשבון את צבע הדלת, הגזרה וכל פרט אחר שתרצו לכלול במבואת הכניסה. 

תאורה

תאורה יכולה להיות דרך מצוינת לגרום לכניסה לבית שלך להיראות מזמינה יותר. מעבר לכך שתאורה היא חשובה מבחינה פונקציונאלית, התאורה היא גם אקססורי שיכול לעשות שינוי גדול בחלל. ליצירת אווירה חמימה בכניסה תוכלו להשתמש באור עם גוון צהוב או לבן חם לעומת זאת לאווירה בוהקת ומלאת חיים מומלץ להשתמש בגוון אור בהיר וקר. ניתן לשלב גם מנורה דקורטיבית על גבי קונסולת הכניסה לבית.

רהיטים 

הוספת רהיטים לכניסה לבית יכולה לעזור ליצור אווירה מזמינה . שלבו קונסולת כניסה שיקית עם מראה ייחודי שתוסיף מראה מעניין לכניסה לבית . למי שחשוב מקום איחסון לחפצים קטנים מומלץ לשלב קונסולה עם מגירות.

קונסולת כניסה היא מעין שידה צרה המוצמדת לקיר ויכולה להגיע בשלל עיצובים : זכוכית, עץ, מתכת. לא צריך יותר ממבט חטוף אחד כדי להבין שהקונסולה היא שהופכת את החלל כולו למעוצב ואסטתי יותר.

מראות או דקורציות

להשלמת מראה הכניסה לבית הוסיפו מראה מעוצבת או דקורציה מעל הקונסולה. פרטי עיצוב אלה יעזרו להקפיץ את כל חלל הכניסה ולהשלמת המראה הייחודי.

אקססוריז וצמחיה

הוספת פרחים וצמחים לכניסה שלך תאיר מיידית את האזור ותהפוך אותו למזמין יותר. שקול להוסיף כמה עציצים צבעוניים לכניסה כדי לתת לה אווירה מסבירת פנים יותר. ומספר פרטי אקססוריז על הקונסולה – מומלץ לא יותר מ-3 אקססוריז כדי לא ליצור מראה עמוס !

אלו הן רק חלק מהדרכים בהן תוכלו לעצב בקלות כניסה מרשימה לבית שלכם. עם קצת יצירתיות ומאמץ, תוכלו ליצור כניסה מסבירת פנים ומזמינה שהאורחים שלכם בטוח יעריכו.

יצירת כניסה יפה לביתכם היא דרך מצוינת ליצור רושם ראשוני טוב . בעזרת אלמנטים עיצוביים נכונים וקונסולות כניסה תוכלו ליצור בקלות כניסה מרשימה שתגרום לבית שלכם להיראות מסביר פנים ומזמין יותר.

ברקפת ספיר תמצאו מגוון קונסולות כניסה בעיצובים מרשימים שיהפכו כל חלל בבית למפוצץ בסטייל !

 

 

דילוג לתוכן