איך לחסוך זמן וכסף בשיווק דיגיטלי?

מטרת האוטומציה השיווקית היא לאפשר לצרכני הקצה להרחיב את טקטיקות השיווק שלהם בזמן וחסכוני. אוטומציה שיווקית מרחיבה את ההשפעה והערך של התוכן שלך על ידי לכידת נתוני לידים, הגדלת שיעורי ההמרה של ההובלה וההכנסה, שיפור חוויית הלקוח הכוללת ועידוד רכישות חוזרות. רוב כלי האוטומציה השיווקית מאפשרים לך ליצור דוחות אוטומטיים המאפשרים לך לעקוב אחר הביצועים של התוכן והקמפיינים שלך.

על פי מחקר

60% מהמשווקים השקיעו זמן בשיווק דיגיטלי, מה שאומר שסוכנויות שיווק דיגיטאלי הן לעזר רב לעסקים קטנים שרוצים להשיג את מטרותיהם תוך זמן מוגבל ותקציב. אם אתה רוצה לחסוך זמן וכסף בשיווק באינטרנט, הקפד לייעל את יעדי העסק שלך בקמפיינים השיווקיים שלך ולהשתמש בכלים מדויקים לביצוע העבודה. הצבת יעדים ופיתוח אסטרטגיה לשיווק תוכן דיגיטלי מגן עליך מפני בזבוז כסף על כלים וטכניקות לא חשובים.

כשזה מגיע לפריצת צמיחה ושיווק דיגיטלי

חשוב למנף את האוטומציה השיווקית וליישם אסטרטגיה מוצקה לייעול מסע הלקוחות שעוזרת לך לחסוך זמן וכסף תוך משיכת לקוחות נוספים. הערך מחדש את מטרותיך והשתמש בארבע הטכניקות הללו כדי לחסוך כסף בשיווק, ליצור קשר עם לקוחות ולהגדיל את העסק שלך. כדי לעזור לך להתחיל, ריכזנו 5 דרכים יעילות לעסקים קטנים לחסוך זמן (וכסף) בשיווק באינטרנט.

בין אם אתה פותח עסק מקוון משלך

מוכר שירותי פרילנסר או מקבל עבודה, ישנן דרכים רבות להרוויח כסף משיווק דיגיטלי. לפני הקמת הסוכנות שלך, פיתח מערך מיומן של שיווק דיגיטלי כדי לאפשר לך להציע שירות איכותי ללקוחות שלך ולצרכיהם. חשוב שאם אתה עובד עם סוכנות שיווק דיגיטלית אתה עשוי לחסוך כסף בגלל רמת המומחיות הגבוהה שהם מביאים לעסק שלך.

כשזה מגיע לשכור סוכנות שיווק דיגיטלית שתנהל את הנוכחות שלך במסע פרסום מקוון

תופתע לגלות שפעולה מקצועית יכולה לעזור לך לחסוך כסף. יותר ויותר חברות קטנות ובינוניות מבינות כי מיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי שלהם לסוכנות המתמחה בעבודות מסוג זה יכול לחסוך זמן וכסף. העסקת סוכנות שיווק דיגיטלית היא נוחה ונוחה מכיוון שיש לה את הניסיון, כוח האדם והכלים העוצמתיים לענות על צרכי העסק שלך.

מצד שני

אחד היתרונות של מיקור חוץ של השיווק הדיגיטלי שלך הוא שאתה יכול להשתמש בכל המחקרים והבדיקות שנעשו על ידי הסוכנות ולהמשיך לעשות. כאשר אתה מוציא את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך למיקור חוץ, אתה משלם לסוכנות עבור שירותים שאתה מספק, וזה במקרים רבים זול יותר מאשר העסקת איש שיווק. סוכנות שיווק דיגיטלי יכולה גם לחסוך לך כסף על ידי מתן תמיכה מיידית ועקבית בקמפיינים השיווקיים הדיגיטליים שלך.

לעסקים קטנים

חיוני להשתמש באסטרטגיות השיווק הטובות ביותר לחיסכון בכסף על ידי שכירת חברת שיווק דיגיטלי שתעזור לך להצליח. יועץ אתרים מנוסה יקשיב לצרכים האישיים שלך, למטרות וליעדים העסקיים שלך ויעבוד איתך כדי לגבש תוכנית ניתנת לפעולה שתעמוד ביעדיך ובתוצאות העסק שלך ותחסוך לך זמן וכסף. יועץ אתרים הוא האדם המספק לך ידע מפורט על תעשייה ותעשייה ומומחיות רלוונטית ומעמיקה בעיצוב אתרים, חווית משתמש (UX), אופטימיזציה למנועי חיפוש, שיווק אתרים ואסטרטגיה דיגיטלית. יש לנו ניסיון לקבוע אילו טכניקות שיווק פועלות עבורך בצורה הטובה ביותר ואנו חוסכים זמן (וכסף) על ידי בדיקת דברים שאולי אינם מתאימים לעסק שלך.

אתה יכול לדמיין מנהל שיווק דיגיטלי המאמן קבוצת ספורט מקצועית ואת הסוכנות שלהם כשחקן

מאמן מכיר את המשחק טוב יותר מבעלי הקבוצה ומשחק בתחרות. למרות שיקר יותר להעסיק אנשים שהם פחות יעילים, מנוסים ובעלי יכולת לספק תמיכה עקבית ומהירה, סוכנויות שיווק דיגיטאלי יכולות לסייע לך ליצור קמפיינים יעילים וחסכוניים. כאשר מותג משקיע בתוכנות שיווק, הוא משתמש בה לעסק שלו, וסוכנות משתמשת באותו מנוי עבור לקוחותיה.

משווקים שאינם פועלים לפי אסטרטגיות צמיחה מוכחות ומשקיעים ברכישת רשימות דוא"ל במקום להפוך את מסעות הפרסום השיווקיים שלהם לאוטומטיים ולהרוויח לקוחות שאינם עוברים את מסע הלקוחות

על ידי פנייה לקהל הנכון, אתה חוסך כסף על מאמצי השיווק הדיגיטליים שלך ולא מבזבז את הסכום הלא נכון, ואתה גם חוסך זמן על ידי העברת המסר שלך לקהל הנכון. סוג זה של שיווק כולל פיתוח מוצרים חיוביים ומועילים הפונים ללקוחות עם תכונות כגון מיתוג עסקי, שיווק תוכן חינמי ומועיל, בלוגים, מוצרי יצירת תמונות ותמונות בעלות נמוכה בסך הכל ומציעים יתרונות אינסופיים, וקמפיינים שיווקיים לתוכן שהופכים לוויראליים. .

שיווק יכול לחסוך זמן וכסף על ידי הפעלת קמפיינים בתשלום ושיפור תוצאות הפרסום שלהם באמצעות WordStreams

בדוק אם זרמי מדיה דיגיטליים של HubSpot מתאימים לעסק שלך וכיצד תוכל לחסוך זמן וכסף בשיווק. Fossil, מותג שעונים ואופנה עולמי, ומותג שעונים Skagen שנרכש לאחרונה מחפשים כוח אש נוסף שיתמוך בכל ערוצי השיווק הדיגיטלי. אחת הסוכנויות האהובות עלי שהייתי רוצה לשכור היא Young & Hungry, סוכנות מבוססת פורטלנד המוקדשת לזכייה בעסק שלנו.

באדיבות:

WEBOOST – בוסט מיידי לשיווק שלך

 
למידע נוסף על איך לחסוך זמן וכסף בשיווק דיגיטלי? באפשרותך לגשת לאתר

דילוג לתוכן