איך להפוך אתרים לאפליקציה

החשיבות של אפליקציה בעולם של היום

אפליקציות הן האתר החדש. הסיבה לכך היא שהטלפון הנייד עקף את המחשב כדרך הפופולרית ביותר לגישה לאינטרנט.

מאמר זה יעזור לכם להבין כיצד להפוך אתר לאפליקציה. נדון בכמה מהסיבות מדוע אפליקציות כה חשובות ומה עליך לעשות כדי ליצור אחת.

אתרי אינטרנט קיימים כבר הרבה זמן, אבל הם לא התפתחו עם הזמן. עליית הטלפונים הניידים גרמה לכך שאנשים כבר לא גולשים במחשבים שלהם ובמקום זאת הם גולשים בטלפונים שלהם. אתרי אינטרנט ניסו להסתגל על ידי מתן גרסאות ניידות, אבל זה עדיין לא הספיק מכיוון שאנשים רצו יותר מסתם גרסה מופשטת של האתרים האהובים עליהם. אפליקציות נוצרו כהרחבה לצורך זה בתכונות ופונקציונליות נוספות

אפליקציות הן העתיד. לא רק עבור טלפונים ניידים, אלא גם עבור האינטרנט. כשיותר ויותר אנשים משתמשים בסמארטפונים שלהם כדי לגלוש ולקנות במכשירים שלהם, חשוב שתהיה לך אפליקציה לאתר שלך. אם אין לך כזה, אתה מפסיד הזדמנות ענקית להגיע ללקוחות שלך במקום שבו הם הכי פעילים.

מאמר זה יבדוק כמה מהדרכים הטובות ביותר להפוך את האתר שלך לאפליקציה שניתן להתקין במכשיר מחנות האפליקציות או מחנות Google Play.

1) צור אפליקציית iOS מהאתר שלך: זו ללא ספק הדרך הקלה ביותר ליצור אפליקציה עבור האתר שלך במכשיר עם iOS (iPhone, iPad). כל מה שאתה צריך זה Xcode 9 (הגרסה החדשה ביותר) וקצת ידע בשפת התכנות Swift 4.

מבוא

אתרים הם דרך מצוינת להגיע לאנשים ולגרום להם להתעניין. אבל מה אם אתה רוצה להקל על הלקוחות שלך להשתמש באתר שלך? הפיכתו לאפליקציה יכולה להיות הפתרון.

פיתוח אפליקציה אינו קל, אך ישנם כלים רבים שיכולים לעזור לכם בתהליך זה. תוכלו לגלות על כמה מהטובים ביותר במאמר זה.

אני בטוח שאחרי קריאת מאמר זה, יהיה לך מושג טוב יותר כיצד ליצור אפליקציה מהאתר שלך ואילו כלים יכולים לעזור לך בתהליך זה.

פוסט זה הוא הקדמה כיצד להפוך אתר אינטרנט לאפליקציה. זה יכסה כמה מהיסודות של מה שאתה צריך לדעת על פיתוח אתרים וכיצד להשתמש בכלים הזמינים עבורך.

# מבוא

# מהו אתר אינטרנט? אתרי אינטרנט הם אוספים של דפים, תמונות, סרטונים ותוכן דיגיטלי אחר שמתארחים בשרת ומועברים דרך האינטרנט. ניתן לגשת לאתרים דרך כל דפדפן אינטרנט מודרני, כגון Chrome או Firefox. האינטרנט איפשר לאנשים ברחבי העולם לגשת למידע תוך שניות, וזו הסיבה שאתרי אינטרנט הפכו לפופולריים כל כך בשנים האחרונות. בכמה לחיצות של העכבר או הקשות על מסך המגע, תוכל לגלות מה השעה בטוקיו או לצפות בטלוויזיה האהובה עליך

מה ההבדל בין אתר לאפליקציה?

אתר אינטרנט הוא קבוצה של דפי אינטרנט מחוברים, בדרך כלל כולל דף בית, שמתארחים בשרת אינטרנט אחד לפחות.

אפליקציה היא תוכנת מחשב המיועדת לביצוע משימה מסוימת או קבוצת משימות. ניתן להתקין אותו במחשב המשתמש, כחלק ממערכת הפעלה, או כאפליקציה למכשירים ניידים.

ההבדל בין אתר לאפליקציה הוא העיצוב והתפקוד. אתרי אינטרנט נועדו לספק מידע ושירותים ללקוחות בעוד אפליקציות מיועדות למשימות מסוימות כגון משחקים, קניות או בנקאות.

אתרים הם בדרך כלל סטטיים ולא אינטראקטיביים. לא ניתן לגשת לאתרים במצב לא מקוון, ולא ניתן להשתמש בהם במכשירים ניידים. יישומים ניידים, לעומת זאת, נועדו לפעול במכשיר נייד כמו סמארטפון או טאבלט. ניתן להשתמש ביישומים ניידים במצב לא מקוון ולרוב יש להם ממשק דינמי יותר מאתרים.

אתר אינטרנט הוא אוסף של דפי אינטרנט המחוברים זה לזה באמצעות היפר-קישורים. לאתר אין עיצוב או פריסה ספציפיים והוא אינו בנוי למכשיר מסוים כגון מחשב שולחני, מחשב נייד, טאבלט, סמארטפון או שעון חכם. אתר אינטרנט הוא רק ייצוג מקוון של מידע שמתארח בשרת האינטרנט של החברה שבבעלותה האתר.
עבור עוד מידע על איך להפוך אתרים לאפליקציה נא להעיף מבט ב- webtoapp.co.il

אפליקציות לנייד מאפשרות לאנשים להשתמש בסמארטפונים שלהם כדי לגשת למידע מכל מקום

איך אני הופך אתר אינטרנט לאפליקציה לנייד?

פיתוח אפליקציות הוא עסק שראה צמיחה רבה בשנים האחרונות. אחת הדרכים הפופולריות ביותר ליצור אפליקציה היא הפיכת אתר לאפליקציה לנייד.

ישנם מספר שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר אתה רוצה להפוך את האתר שלך לאפליקציה. אלו כוללים:

– סוג האפליקציה שברצונך ליצור,

– הפלטפורמה הניידת,

– תכונות ופונקציות שאתה רוצה שיהיו לו,

– התקציב שלך,

– ועוד.

ניתן להפוך אתר לאפליקציה לנייד בעזרת שירות של צד שלישי. זהו תהליך קל שניתן לבצע בכמה שלבים.

הצעד הראשון להפוך את האתר שלך לאפליקציה הוא לזהות את קהל היעד שלך. זה יעזור לך לקבוע איזה סוג של אפליקציה עליך ליצור, כמו גם את התכונות שצריכות להיות לה. לאחר מכן, עליך להחליט על הדרישות הטכניות של האפליקציה שלך. זה כולל באיזו פלטפורמה או פלטפורמות אתה רוצה לתמוך ובאילו מערכות הפעלה הם צריכים לרוץ, כמו גם את השפות המשמשות בה או כל דרישה מיוחדת אחרת לביצועים או אבטחה שלה. השלב הבא הוא לבחור את חברת הפיתוח המתאימה לתפקיד ולוודא שהם מכוסים את כל הדברים האלה לפני שממשיכים איתם. ברגע שאלו יטופלו.

בואו להפוך את האתר שלכם לאפליקציה כבר היום ולהתחיל להרוויח !

רוצים להרוויח יותר? לעולם האפליקציות יש מה להציע לכם, גם אם יש ברשותכם רק אתר היום ואם אתם לא מעוניינים לרכוש פיתוח אפליקציות בתקציבי עתק, יש פתרון פשוט webtoapp – שירות נהדר מבית החברה הגלובלית. הם יהפכו לכם את האתר לאפליקציה ואפילו ידאגו להעלות אותה לחנויות ולעדכן.

למידה נוסף אודות הפיכת אתר לאפליקציה לחצו כאן.

דילוג לתוכן